Den som skriver sist vinner
besviken på oe
vrf
asså du syftar på citat nr. 2 nu elr va?
jag tyckte d lät roligt ba :D
skämta död = jag gillar inte :(
jag har märkt att du inte uppskattar mörk humor
jag e lite besviken tbh
jag blir ju ledsen av sorgliga saker och är orolig för andras skull
gonatt tråden
god natt oskar!!
dröm ngt trevligt och vakna med energi som är stark som ett berg och-z--ok jag orkar inte lol
godnatt
ska drömma om er i tråden
Go morgon Go morgon hör fåglarna sjunga
god morgon hjälp mig komma upp
god morgon
vaknar till lil tompas ljuva stämma denna morgon
You i can take up one night, i take the with knife(?)
I hug you, i kill you
you no wonder why
Fuck all
I have knife, you know i can kill you
I can kill you one shot, i swear on god
You know my mama is hard
You more gangsta than you can a be
You know, i take the wizz the wannabe
Folk call me wannabe, people call me wannabe
but who have said i ain't gangsta
but i and isa(?) fucking know gangsta
because do dit easy, i do dit wid my dj
jööåe, i do dit it hiide(?), i do the hit, i do the hits, on myself you know
like a better in the hell, i use the hell self
you know i take the in the heell, it burn but who care
because i satanist on the fur
lil tompa han e bäst
älskar
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet