Den som skriver sist vinner
jag vann föR jag e bäst
kmr dö
ok :)
nä serri jag är så jävla trött jag vet inte vart jag ska ta vägen
de får bli den asså
jag vill leva a la dolce vita oh oh
men icke :'(
OSKAR! har du sett shadowhunters? en jättedålig serie tycker jag men det finns en vampyr som jag tycker är lik dig! vsg 4 info
OJ
jag får checka! hoppas det räcker med en googggggglelelele
eller jag vet inte vem jag letar efter :(
här :D https://www.google.se/search?q=shadowhunters+raphael&client=ms-android-samsung&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjulI7hy9zQAhWlNJoKHZyUC_0Q_AUIBygB&biw=360&bih=560
viss likhet men ja kan inte sätta fingret på vad :(
ja lite grann, tycker vid ögonen och munnen. men det är också något som jag tänkt på när jag bara sett en av er, aldrig jämfört som nu :o
han va ju lite söt iaf så de va ju skönt iaf :)
kanske låter gott
hellO
hello beautiful
vgD
spelar lite cs... sj?? :)<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet