Den som skriver sist vinner
onlinedigital
Tjej, 31 år
morgonen är kommen vad ska man göra vad ska man GÖRA
Livsavslutaren
Kille, 30 år
försov mig :&
elfte_timmen
Kille, 29 år
Citat från oj:
morgonen är kommen vad ska man göra vad ska man GÖRA
inte försova sig iaf
då är man illA ute!!
Livsavslutaren
Kille, 30 år
:(
blir bjussad på dricka och mat i sthlm ikv iaf :)
ser fram emot d *__*
elfte_timmen
Kille, 29 år
:OO<33
jag med faktiskt
fast i gbg
Livsavslutaren
Kille, 30 år
:DDD <33
lasagnes
Tjej, 29 år
hehe :)
Livsavslutaren
Kille, 30 år
vgn? :))
lasagnes
Tjej, 29 år
kom precis hem!!! ska chilla nu
SJ??
Livsavslutaren
Kille, 30 år
NICE!!
ska dricka en öl med min chef sen ska vi åka tåg :)
Haloboy
32 år
>umgås med chef =(
onlinedigital
Tjej, 31 år
jag är avundsjuk på dina relationer :/ jag är knappt vän med mina vänner badum-tss
Haloboy
32 år
orkar inte med irl vänner =x
lasagnes
Tjej, 29 år
rensat ut två kassar me kläder från min garderob :O alla kläder får fortfarande inte plats
aj
aj
-.-
Jeesca
Tjej, 31 år
någon som vill städa min lägenhet? Ni får seriöst pengar, orkar ej
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet