Den som skriver sist vinner
deski
Tjej, 30 år
E man med i leken får man leken tåla så mm
elfte_timmen
Kille, 29 år
man får bli dödad
Livsavslutaren
Kille, 30 år
Det stämmer ju iofs.
Jeesca
Tjej, 31 år
hej jag har varit borta i ett tag, är jag fortfarande välkommen?
Jeesca
Tjej, 31 år
förlåt, ska smiska mig #srynotsry
Jeesca
Tjej, 31 år
men ja, vi två har bra hjärnor hallå? :ss
elfte_timmen
Kille, 29 år
nej bara jag
hitta äntligen en jävla vinterjacka som va ok
nice
onlinedigital
Tjej, 31 år
mjau? mjau mjau... :/ mjau mjau mjau! mjau mjaumjau? mjau mjau!! :D
lasagnes
Tjej, 29 år
mätt o go o gla d e ja
onlinedigital
Tjej, 31 år
tjoho tralala! jag har "feber" nu :/ jag har inte TID att bli sjuk >:(
elfte_timmen
Kille, 29 år
:(
krya
Livsavslutaren
Kille, 30 år
hoppas det blir bättre snart!!!
beebs
Tjej, 31 år
blobb
elfte_timmen
Kille, 29 år
ja nä men jag tror inte du är jättesmart bara :OO
<33
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet