Den som skriver sist vinner
bajenpundaren
Tjej, 25 år
bajs i korven
lasagnes
Tjej, 29 år
lycka till me sovjet
bajenpundaren
Tjej, 25 år
har gett upp men tack ändå
Foliehatt
Kille, 51 år
hurra?
Livsavslutaren
Kille, 30 år
godmorgon :)
elfte_timmen
Kille, 29 år
mooooorgon
onlinedigital
Tjej, 31 år
mårning
Livsavslutaren
Kille, 30 år
hmn??
elfte_timmen
Kille, 29 år
jag e fAN trött
d jag
dd hur är det med förkylningen?
Livsavslutaren
Kille, 30 år
relaterar!!
de e bra, ja mår mkt bättre nu!! ingen hosta bara lite snor in my nose :DD
lasagnes
Tjej, 29 år
hej:)
elfte_timmen
Kille, 29 år
vrf e alla sjuka nu vad händer
aja bra att det blivit bättre iaf oskar!
Livsavslutaren
Kille, 30 år
hej agge whats up :))=()
venne alla e verkl sjuka :/ ja de känns jättebra! äntligen efter 3 veckor e ja frisk <333
onlinedigital
Tjej, 31 år
tror jag börjar bli förkyld :o vill inte
lasagnes
Tjej, 29 år
ja äter frulle o ska snart åka till jobbet hehe:)
sj???
ja vaknade förkyld idag -.----!!!!!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet