Den som skriver sist vinner

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 10:45
Livsavslutaren Kille, 30 år

:)

bajenpundaren Tjej, 25 år

6 112 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 10:48
bajenpundaren Tjej, 25 år

Vrf e den meningslös? motivera

elfte_timmen Kille, 29 år

4 449 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 11:14
elfte_timmen Kille, 29 år

för att han är en

t ö n t
:)

lasagnes Tjej, 29 år

6 395 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 11:53
lasagnes Tjej, 29 år

alla trådar e meningslösa :O

Nikushimi Kille, 29 år

70 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 12:27
Nikushimi Kille, 29 år

Nej de allra flesta trådar brukar fylla ett syfte.

bajenpundaren Tjej, 25 år

6 112 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 12:30
bajenpundaren Tjej, 25 år

d gör väl den här tråden också?

lasagnes Tjej, 29 år

6 395 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 12:31
lasagnes Tjej, 29 år

ja d e sant :O viktigt att veta vem som vill ligga me en eller inte och vilken färg som e finast av röd o blå

onlinedigital Tjej, 31 år

4 735 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 12:48
onlinedigital Tjej, 31 år

inatt drömde jag att min mamma köpt en jättestor spindel som husdjur till mig :(

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 12:56
Livsavslutaren Kille, 30 år

va den fin?
de tror int ja
spindlar e fula :(

Nikushimi Kille, 29 år

70 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 13:00
Nikushimi Kille, 29 år

Citat från gfds:


d gör väl den här tråden också?


Really now vilket syfte fyller den om jag får fråga?

Citat från champagnes:

ja d e sant :O viktigt att veta vem som vill ligga me en eller inte och vilken färg som e finast av röd o blå


Nej de trådarna är också meningslösa.

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 13:01
Livsavslutaren Kille, 30 år

livet e meningslöst :( :@

onlinedigital Tjej, 31 år

4 735 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 13:07
onlinedigital Tjej, 31 år

Citat från Nikushimi:


Citat från gfds:

d gör väl den här tråden också?

Really now vilket syfte fyller den om jag får fråga?
Citat från champagnes:

ja d e sant :O viktigt att veta vem som vill ligga me en eller inte och vilken färg som e finast av röd o blå

Nej de trådarna är också meningslösa.


syftet är att man ska leka leken som går ut på att skriva sist, det behöver inte alla tycka är roligt men viska gör det. nu har tråden blivit en liten enskild chatt för de som skriver här ofta. så kan det vara ibland här!

onlinedigital Tjej, 31 år

4 735 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 13:08
onlinedigital Tjej, 31 år

nja den var väl lite fin men jag uppskattade inte den :( spindlar vill jag INTE gosa med!

elfte_timmen Kille, 29 år

4 449 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 13:18
elfte_timmen Kille, 29 år

Citat från Nikushimi:


Citat från gfds:


Nej de trådarna är också meningslösa.


är du efterbliven eller

ok kollade vad för shitposts du själv skriver

ex:
"Min främsta favoritkaraktär är Sasuke, sen gillar jag Itachi, Obito, Neji, Nagato, Gaara, Kakashi, Madara, Konan osv."

ok
helt död tråd efter du skrev där
tror du någon bryr sig om vad du tkr om några karaktärer? nej. "meningslöst :(". därför ingen svarade

tycker det är ett legitimt sätt att bedöma vad som uppfyller ett syfte med tanke på att vi är inne på ett sOcIaLt nätforum

kolla här då :D vi svarar och kommunicerar med varandra för att det är underhållande för oss att skriva i denna tråden a la chatt-style
vi upplever det som trevligt. det är ett bra syfte ok
kram puss hejdå gå och skriv om tv-serier viktigt d räddar barn

Nikushimi Kille, 29 år

70 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2016 kl. 13:29
Nikushimi Kille, 29 år

Citat från sebbe_pang:


Citat från Nikushimi:

Citat från gfds:


Nej de trådarna är också meningslösa.

är du efterbliven eller
ok kollade vad för shitposts du själv skriver
ex:
"Min främsta favoritkaraktär är Sasuke, sen gillar jag Itachi, Obito, Neji, Nagato, Gaara, Kakashi, Madara, Konan osv."
ok
helt död tråd efter du skrev där
tror du någon bryr sig om vad du tkr om några meningslösa karaktärer? nej. därför ingen svarade
tycker det är ett legitimt sätt att bedöma vad som uppfyller ett syfte med tanke på att vi är inne på ett sOcIaLt nätforum
kolla här då :D vi svarar och kommunicerar med varandra för att det är underhållande för oss att skriva i denna tråden a la chatt-style
vi upplever det som trevligt. det är ett bra syfte ok
kram puss hejdå




Fast gäller inte det alla som postade i den tråden i så fall? Jag var en utav många som gjorde en lista på mina favoritkaraktärer så ser inte poängen med att ta upp mitt inlägg som ett exempel när det finns så många andra som gjorde exakt samma sak före mig i tråden.Citat från Livsavslutaren:



livet e meningslöst :( :@


Mjo det kan jag väl i och för sig hålla med om.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet