Den som skriver sist vinner
Livsavslutaren
Kille, 30 år
:)
bajenpundaren
Tjej, 25 år
Vrf e den meningslös? motivera
elfte_timmen
Kille, 29 år
för att han är en
t ö n t
:)
lasagnes
Tjej, 29 år
alla trådar e meningslösa :O
Nikushimi
Kille, 29 år
Nej de allra flesta trådar brukar fylla ett syfte.
bajenpundaren
Tjej, 25 år
d gör väl den här tråden också?
lasagnes
Tjej, 29 år
ja d e sant :O viktigt att veta vem som vill ligga me en eller inte och vilken färg som e finast av röd o blå
onlinedigital
Tjej, 31 år
inatt drömde jag att min mamma köpt en jättestor spindel som husdjur till mig :(
Livsavslutaren
Kille, 30 år
va den fin?
de tror int ja
spindlar e fula :(
Nikushimi
Kille, 29 år
Citat från gfds:
d gör väl den här tråden också?
Really now vilket syfte fyller den om jag får fråga?
Citat från champagnes:
ja d e sant :O viktigt att veta vem som vill ligga me en eller inte och vilken färg som e finast av röd o blå
Nej de trådarna är också meningslösa.
Livsavslutaren
Kille, 30 år
livet e meningslöst :( :@
onlinedigital
Tjej, 31 år
Citat från Nikushimi:
Citat från gfds:
d gör väl den här tråden också?
Really now vilket syfte fyller den om jag får fråga?
Citat från champagnes:
ja d e sant :O viktigt att veta vem som vill ligga me en eller inte och vilken färg som e finast av röd o blå
Nej de trådarna är också meningslösa.
syftet är att man ska leka leken som går ut på att skriva sist, det behöver inte alla tycka är roligt men viska gör det. nu har tråden blivit en liten enskild chatt för de som skriver här ofta. så kan det vara ibland här!
onlinedigital
Tjej, 31 år
nja den var väl lite fin men jag uppskattade inte den :( spindlar vill jag INTE gosa med!
elfte_timmen
Kille, 29 år
Citat från Nikushimi:
Citat från gfds:
Nej de trådarna är också meningslösa.
är du efterbliven eller
ok kollade vad för shitposts du själv skriver
ex:
"Min främsta favoritkaraktär är Sasuke, sen gillar jag Itachi, Obito, Neji, Nagato, Gaara, Kakashi, Madara, Konan osv."
ok
helt död tråd efter du skrev där
tror du någon bryr sig om vad du tkr om några karaktärer? nej. "meningslöst :(". därför ingen svarade
tycker det är ett legitimt sätt att bedöma vad som uppfyller ett syfte med tanke på att vi är inne på ett sOcIaLt nätforum
kolla här då :D vi svarar och kommunicerar med varandra för att det är underhållande för oss att skriva i denna tråden a la chatt-style
vi upplever det som trevligt. det är ett bra syfte ok
kram puss hejdå gå och skriv om tv-serier viktigt d räddar barn
Nikushimi
Kille, 29 år
Citat från sebbe_pang:
Citat från Nikushimi:
Citat från gfds:
Nej de trådarna är också meningslösa.
är du efterbliven eller
ok kollade vad för shitposts du själv skriver
ex:
"Min främsta favoritkaraktär är Sasuke, sen gillar jag Itachi, Obito, Neji, Nagato, Gaara, Kakashi, Madara, Konan osv."
ok
helt död tråd efter du skrev där
tror du någon bryr sig om vad du tkr om några meningslösa karaktärer? nej. därför ingen svarade
tycker det är ett legitimt sätt att bedöma vad som uppfyller ett syfte med tanke på att vi är inne på ett sOcIaLt nätforum
kolla här då :D vi svarar och kommunicerar med varandra för att det är underhållande för oss att skriva i denna tråden a la chatt-style
vi upplever det som trevligt. det är ett bra syfte ok
kram puss hejdå
Fast gäller inte det alla som postade i den tråden i så fall? Jag var en utav många som gjorde en lista på mina favoritkaraktärer så ser inte poängen med att ta upp mitt inlägg som ett exempel när det finns så många andra som gjorde exakt samma sak före mig i tråden.Citat från Livsavslutaren:
livet e meningslöst :( :@
Mjo det kan jag väl i och för sig hålla med om.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet