Den som skriver sist vinner
lola hela natten lola hela dan
hostar fortfarande o e lite snorig :// men det är helt ok!
*host* det är *host* helt *host* okej *host*
så?
nä mer typ hej ja heter oskar o ja mår bara bra *host* nu ska ja jobba klart o göra en funny :DDDD
funney :DDDDD
wihowehe
e d socialt accepterat att klunka julmust såhär tids??
undrar bara om jag borde skämmas =)<3
jag börja göra det förra månaden
helt ok
enligt mig
säg int till ngn annan bara ksk blir mördad yxa huvud
det enda man ska skämmas över
är om man är en rutten person som INTE vill av-ruttna sig jajamän
sebbe pang vet hur en dodgar att bli PANGAD
ska oxå hålla tist
bra tips kalle, då tror ja jag slipper skämmas
hej :)
W T F inte innan 1 dec.....
hej agge hmd
hej ogge
d e helt ok
e lite trött
sj??
oki ja me som fan :// håller på att somna i stolen :(
försov mig ;_____;
skyll på stolen om du somnar och ngn blir ARG
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet