Den som skriver sist vinner
jag läste att du vill dygna
det är tråkigt att du inte kan sova
men förhoppningsvis kan du sova gott som en bebis nästa gång du ska sova
en gång ska jag.... en gång..
min lillebror sa att det tydligen var många som röstade på Harambe till att bli usas nya president. jag hade också röstat Harambe!
lol en noshörning vann ett val under 50-talet i sAo pAulO så ksk int 1 så jättelångsökt fANTAsi :DDDDDDDD
jag ska äta 1 bulle nu
det låter gott!!
mums
jag har ätit för många bullar på för kort tid för att jag ska kunna säga muMS :(
men d va ok
sånt är emolivet.. .. .
var så sötsugen att jag åt choklad även fast jag inte tkr om de så mkt...
dU ÄR redAN så sÖT d behövs ej asz <3
AAAAAAH <3333
jag är 1 riktig charmör
d jag
de e du de
koko bom bom bom
koko bom bom bom
här här e ja
AAAH
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet