Dejt-tråden
Är bra på att skratta om det hjälper??
Citat från konkon:
Citat från Livsavslutaren:
Tfäffas o ksk krammas naket ?? ;) haha ba skojja
"Skoja" :(
Ksk kan göra undantag -;;----))
Citat från Livsavslutaren:
Citat från konkon:
Citat från Livsavslutaren:
Tfäffas o ksk krammas naket ?? ;) haha ba skojja
"Skoja" :(
Ksk kan göra undantag -;;----))
Har köpt ost idag. Taleggio med tryffel, Cantal, Saint Thibaud brie, Munster och Bresse Bleu. Hmu för sensuell ostätning
Dejta inte mig. Jag sparkas
vrf sparkas du
För jag är alltid rastlös
skejtar du? prova d
Nej och vill aldrig testa det
Hade nog velat ha den typen av dejt som innebär en film eller två i soffan och ett par rundor på något Tv-spel. Givetvis hade en promenad eller fika varit lika trevligt!
Hade nog velat ha dent ypen av dejt som innebär spränga en elelr två gasbollonger ochzx krasha bil ned frå1n1 en bro med fallskärm och springa till indien. Givetvis hade det var roligt att träffa a absolut ingen ftån emocore ocks
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet