Dejt-tråden
solice
Tjej, 29 år
för helveTe
solice
Tjej, 29 år
äta GLASS <333334444
Livsavslutaren
Kille, 30 år
ok de blir bra <3
ska bara titta i kal.. oj hoppsan de verkar som att ja alltid har tid för dig belle ;)
Skorpan
Kille, 32 år
solice
Tjej, 29 år
Citat från Livsavslutaren:
ok de blir bra <3
ska bara titta i kal.. oj hoppsan de verkar som att ja alltid har tid för dig belle ;)
bAcke<333
Viruset
Kille, 33 år
Hahaha Oskar o belle, er konversation och Skorpans ofrivilliga monolog var tamigfasiken den roligaste skiten jag sett idag, bättre humor än TV-serier, garvade irl
Tack alla inblandade
Livsavslutaren
Kille, 30 år
fick mig ett gott skratt jag med <3
Skorpan
Kille, 32 år
solice
Tjej, 29 år
HAhahhahagagagagaggagagaga skorpan
solice
Tjej, 29 år
kvävs
Timon
Kille, 30 år
den som ger mig 1 kram blir jag kär i
mely
Tjej, 28 år
allt jag kräver e 1 kram o 1 öl
Magnusson
Kille, 31 år
Allt jag kräver är att man inte skriver som en 10-åring.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

