Dagens outfit [bildtråd]
u_suck_tbh
34 år
Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?
Argh
Tjej, 32 år
Citat från u_suck_tbh
Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?
Precis som alla andra!
monkeyslut
Tjej, 32 år
Gillar skjortan, edvard.
SeXXi_Gurl_14Xx
Tjej, 31 år
Citat från u_suck_tbh
Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?
Livrem/skärp kallas det (y)
Mollie
Tjej, 32 år
Nej det vet jag men man behöver inte vara dryg för det, right?
SeXXi_Gurl_14Xx
Tjej, 31 år
Citat från Argh
Citat från Vattenflaskan
Livrem/skärp kallas det (y)
Eller rätt storlek.
Eller rätt storlkek samt livrem/skärp för att det ska se bättre ut?
Akterskytt
Kille, 34 år
HAhahah serri argh jag vill se dig sitta på toa
maskglob
Tjej, 36 år
Citat från funeralparty
för mig handlar det inte om att jag är avundsjuk eller osäker. jag tycker bara det är så jävla billigt och sorgligt när tjejer känner ett behov av att få bekräftelse på det sättet, vilket det är rätt uppenbart att maskglob gör
Fast detta handlade inte om ett bekräftelsebehov, det handlade om att jag kände för att bjuda på mig själv och inte hade pengar till att klä ut mig till något annat. Så dra inte förhastade slutsatser, min kära.
Var bara tvungen att svara på det. och nu ska jag släppa denna otroligt meningslösa diskussionen. Men det är skönt att veta att ni fått utlopp för era aggressioner och fått känna er lite bättre genom att försöka trycka ner mig en bit. Kul att kunna hjälpa till.
(Och för övrigt är jag fett stolt över att jag inte är ett skelett, sen att ni tycker anorektiker är såååå snygga är upp till er)
u_suck_tbh
34 år
Citat från Argh
Citat från u_suck_tbh
Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?
Precis som alla andra!
Menade mer om vi kunde få se bild?
Citat från Vattenflaskan
Livrem/skärp kallas det (y)
"Hålla upp" som i att "bära" kläder, silly :P
Argh
Tjej, 32 år
Citat från Akterskytt
HAhahah serri argh jag vill se dig sitta på toa
Kan ta en bild för din skull <33
SeXXi_Gurl_14Xx
Tjej, 31 år
Citat från u_suck_tbh
Citat från Argh
Citat från u_suck_tbh
Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?
Precis som alla andra!
Menade mer om vi kunde få se bild?
Citat från Vattenflaskan
Livrem/skärp kallas det (y)
"Hålla upp" som i att "bära" kläder, silly :P
Du van vara silly inte jag ;3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet