Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Mollie Tjej, 32 år

78 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:45
Mollie Tjej, 32 år

Citat från Edvard


Vad har det med något att göra?

va lite mer dryg D:

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:45
u_suck_tbh 34 år

Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:45
Argh Tjej, 32 år

Citat från u_suck_tbh


Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?

Precis som alla andra!

Roelle Tjej, 29 år

4 681 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:46
Roelle Tjej, 29 år

Citat från Mollie


va lite mer dryg D:[/i]

Fast det är ju så att det inte har något med ämnet att göra.

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:46
monkeyslut Tjej, 32 år

Gillar skjortan, edvard.

SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

2 977 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:46
SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

Citat från u_suck_tbh


Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?

Livrem/skärp kallas det (y)

Mollie Tjej, 32 år

78 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:47
Mollie Tjej, 32 år

Nej det vet jag men man behöver inte vara dryg för det, right?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:47
Argh Tjej, 32 år

Citat från Vattenflaskan


Livrem/skärp kallas det (y)

Eller rätt storlek.

SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

2 977 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:48
SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

Citat från Argh


Citat från Vattenflaskan

Livrem/skärp kallas det (y)

Eller rätt storlek.


Eller rätt storlkek samt livrem/skärp för att det ska se bättre ut?

Akterskytt Kille, 34 år

1 999 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:48
Akterskytt Kille, 34 år

HAhahah serri argh jag vill se dig sitta på toa

maskglob Tjej, 36 år

538 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:49
maskglob Tjej, 36 år

Citat från funeralparty


för mig handlar det inte om att jag är avundsjuk eller osäker. jag tycker bara det är så jävla billigt och sorgligt när tjejer känner ett behov av att få bekräftelse på det sättet, vilket det är rätt uppenbart att maskglob gör

Fast detta handlade inte om ett bekräftelsebehov, det handlade om att jag kände för att bjuda på mig själv och inte hade pengar till att klä ut mig till något annat. Så dra inte förhastade slutsatser, min kära.

Var bara tvungen att svara på det. och nu ska jag släppa denna otroligt meningslösa diskussionen. Men det är skönt att veta att ni fått utlopp för era aggressioner och fått känna er lite bättre genom att försöka trycka ner mig en bit. Kul att kunna hjälpa till.
(Och för övrigt är jag fett stolt över att jag inte är ett skelett, sen att ni tycker anorektiker är såååå snygga är upp till er)

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:50
u_suck_tbh 34 år

Citat från Argh


Citat från u_suck_tbh

Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?

Precis som alla andra!



Menade mer om vi kunde få se bild?


Citat från Vattenflaskan

Livrem/skärp kallas det (y)


"Hålla upp" som i att "bära" kläder, silly :P

Nangijala Tjej, 29 år

927 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:50
Nangijala Tjej, 29 år

Citat från Edvard


Vad har det med något att göra?

Ehm... Har jag gjort dej något eller?

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:50
Argh Tjej, 32 år

Citat från Akterskytt


HAhahah serri argh jag vill se dig sitta på toa

Kan ta en bild för din skull <33

SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

2 977 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 19:50
SeXXi_Gurl_14Xx Tjej, 31 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från Argh

Citat från u_suck_tbh

Argh, hur håller du upp shortsen när du står som vanligt?

Precis som alla andra!


Menade mer om vi kunde få se bild?


Citat från Vattenflaskan

Livrem/skärp kallas det (y)


"Hålla upp" som i att "bära" kläder, silly :P


Du van vara silly inte jag ;3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet