Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Protestera 32 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:42
Protestera 32 år

Citat från Oreo


Citat från maskglob

Gårdagens
http://i498.photobucket.com/albums/rr346/GaYiNVaSioN/DSC_0592.jpg
(Hata på)

Åh, en ful hora!



det där var kränkande och extremt elakt.

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:44
Rakamej Tjej, 31 år

Neilyo: fattar bara inte varför folk ska bry sig så himla mycket.. om dom ska bry sig kan dom väl göra det i tystnad eller på ett inramat begränsat område.. och ja.. lite har inte ätit än :(

Vipera : ahaha men dåså.

Elenius Tjej, 33 år

1 667 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:44
Elenius Tjej, 33 år

Fattar inte grejen?! Tycker att Maskglob har assnygg kropp, var fan glada att ni får se lite kött och sluta vara såna jävla fittor hela högen.

Roelle Tjej, 29 år

4 681 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:45
Roelle Tjej, 29 år

Mer bilder istället

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:45
Rakamej Tjej, 31 år

fishdog, ligga?

narunya Kille, 32 år

1 446 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:46
narunya Kille, 32 år

hurra
snart låses tråden/användare blir avstängda/det rensas här

Elenius Tjej, 33 år

1 667 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:46
Elenius Tjej, 33 år

Citat från Rakamej


fishdog, ligga?

helt klart.

FSM Kille, 34 år

7 023 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:50
FSM Kille, 34 år

Citat från FISHDOG


Fattar inte grejen?! Tycker att Maskglob har assnygg kropp, var fan glada att ni får se lite kött och sluta vara såna jävla fittor hela högen.

hon är inte tillräckligt bd-poppare för den här tråden ^______^

Vipera Kille, 34 år

5 727 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:50
Vipera Kille, 34 år

Citat från FSM


Citat från FISHDOG

Fattar inte grejen?! Tycker att Maskglob har assnygg kropp, var fan glada att ni får se lite kött och sluta vara såna jävla fittor hela högen.

hon är inte tillräckligt bd-poppare för den här tråden ^______^


+1

TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

7 512 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:51
TEMPERTANTRUM Tjej, 34 år

Citat från sattyg


Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.

För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?

BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.


Haha, jag skulle egentligen på samma fest, men kunde inte...
Men...jag hade tänkt gå som en sexig nörd haha xD
Men asså, det blir roligare då. Om alla klär ut sig så att det inte blir sexigt eller horigt som du ville uttrycka det, så blir det ganska....barnmaskerad, imo.

FSM Kille, 34 år

7 023 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:52
FSM Kille, 34 år

Citat från wingdings


Citat från maskglob

Ni är så söta...
Och nu när vi hatat lite kan jag förklara att jag hade maskeradfest igår, därav utstyrseln.
Den resulterade dock i att jag fick slänga in en polisanmälan på sexuellt ofredande under kvällen :/

Rackarns otur hörrö, men vad ser du för underhållningsvärde i att få en massa hat? :( För alltså, du måste ju ha vetat att reaktionerna skulle bli som de blev?


Det är faktiskt rätt roligt att få det bevisat hur patetiska en del är.

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:53
AIDE Tjej, 33 år

Samma linne som igår osv.
Eklit :pPPpPpp



(Oskärpan är för att ni ska slippa se (läs: klaga på) mitt stökiga rum.)

Superhjelte Kille, 35 år

8 455 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:54
Superhjelte Kille, 35 år

Roligt att alla små fula brudar i denna tråden försöker trycka ner maskglob för att hon postade en bild på sig själv utklädd till hora.

Sluta vara så jävla butthurt.

Roelle Tjej, 29 år

4 681 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:54
Roelle Tjej, 29 år

AJDiiiZ:fint när det är enkelt

AIDE Tjej, 33 år

10 445 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:56
AIDE Tjej, 33 år

I like enkelt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet