Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fuckyoudude Tjej, 30 år

1 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:12
fuckyoudude Tjej, 30 år

Citat från finger


[i]Hej-idag-ska-jag-inte-gå-ut-för-det-är-söndag.
BILD

lovely

MESPOP 34 år

16 130 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:25
MESPOP 34 år

hej

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:28
funeralparty Tjej, 33 år

vill inte se en halvnaken brud när jag går in på den här tråden ok :(((( fattar verkligen inte syftet med det

mespop & finger var däremot tjusiga

jkahsfagfvi Tjej, 36 år

5 512 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:31
jkahsfagfvi Tjej, 36 år

Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.

För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?

BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.

fuckyoudude Tjej, 30 år

1 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:35
fuckyoudude Tjej, 30 år

Citat från sattyg


Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.

För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?

BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.


pfft
jag är alltid svart och svår när jag klär ut mig

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:36
funeralparty Tjej, 33 år

Citat från sattyg


Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.

För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?

BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.


för mig handlar det inte om att jag är avundsjuk eller osäker. jag tycker bara det är så jävla billigt och sorgligt när tjejer känner ett behov av att få bekräftelse på det sättet, vilket det är rätt uppenbart att maskglob gör

Ekstacy Kille, 35 år

2 542 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:37
Ekstacy Kille, 35 år

Citat från sattyg


För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?

BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.

fö de e naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs

Rakamej Tjej, 31 år

4 131 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:38
Rakamej Tjej, 31 år

men shit skapa ny tråd om horor eller nåt och håll käften förfan.

fuckyoudude Tjej, 30 år

1 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:38
fuckyoudude Tjej, 30 år

Citat från Rakamej


men shit skapa ny tråd om horor eller nåt och håll käften förfan.

<3

narunya Kille, 32 år

1 446 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:39
narunya Kille, 32 år

Aggressions problem Sofia?

Schlabo Tjej, 31 år

460 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:40
Schlabo Tjej, 31 år

Citat från Prutten


Kul att ni citerar så att sidorna blir proppfulla.
Strumpbyxor, tjocktröja och nån sorts klänning under. Kan vara en tshirt!

Edit; Texten på tröjan: When Words Fail, Music Speaks.


fint

Vipera Kille, 34 år

5 727 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:40
Vipera Kille, 34 år

Citat från Rakamej


men shit skapa ny tråd om horor eller nåt och håll käften förfan.

Det finns redan ett helt forum om dem. Hehe.

Filippa Tjej, 30 år

1 621 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:40
Filippa Tjej, 30 år

Citat från sattyg


Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.

det här

Förresten tycker jag att bruden hade jättesnygg kropp!

vinjette 31 år

1 005 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:42
vinjette 31 år

Citat från fiskbajs


Citat från Prutten

Kul att ni citerar så att sidorna blir proppfulla.
Strumpbyxor, tjocktröja och nån sorts klänning under. Kan vara en tshirt!
[/img]
Edit; Texten på tröjan: When Words Fail, Music Speaks.

fint


tack sanna

fucknut 32 år

811 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 17:42
fucknut 32 år


chillin' in my sickness


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet