Dagens outfit [bildtråd]
Citat från finger
[i]Hej-idag-ska-jag-inte-gå-ut-för-det-är-söndag.
BILD
lovely
vill inte se en halvnaken brud när jag går in på den här tråden ok :(((( fattar verkligen inte syftet med det
mespop & finger var däremot tjusiga
Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.
För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?
BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.
Citat från sattyg
Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.
För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?
BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.
pfft
jag är alltid svart och svår när jag klär ut mig
Citat från sattyg
Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.
För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?
BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.
för mig handlar det inte om att jag är avundsjuk eller osäker. jag tycker bara det är så jävla billigt och sorgligt när tjejer känner ett behov av att få bekräftelse på det sättet, vilket det är rätt uppenbart att maskglob gör
Citat från sattyg
För övrigt vill jag bara veta varför ska många tjejer ALLTID klä ut sig som horor när det är maskerad? Horiga sekreterare. Horiga sjuksköterskor. Horiga poliser. Horiga horor. Varför, seriöst? Vet att folk är är bekräftelseslampor, men komigen. Verkligen?
BTW: MESPOP, alltid. Alltid. Klockrent.
fö de e naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs
men shit skapa ny tråd om horor eller nåt och håll käften förfan.
Citat från Rakamej
men shit skapa ny tråd om horor eller nåt och håll käften förfan.
<3
Aggressions problem Sofia?
Citat från sattyg
Inte alls förvånad över att det var TJEJER som kommenterade hennes kropp eller kom med gliringar om att hon inte var snygg. Seså, gå och ställ er framför spegeln och ljug hundra gånger om att ni duger precis som ni är, och sluta pracka ert kassa självförtroende på andra.
det här
Förresten tycker jag att bruden hade jättesnygg kropp!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


