Dagens outfit [bildtråd]
Väldigt stiligt, prinsali!
Inte hela dagen. En stund på min väns födelsedag.
Ingen slips nej, så det är bara att ni klagar skiten ur er!
Snyggt Telecaster!
telecaster: du borde ha haft fluga!
Tack monkeyslut!
SUPERMARI0, jag skulle lätt kompletterat med fluga om jag haft en!
supermari0:
Du är så himla fin! (saknar dig osv inom parentes)
Telecaster: Du påminner sjukt mycket om en person i både klädstil, kropp, hållning osv haha. Nästan läskigt... Gillar kavajen f.ö!
Citat från obladioblada
Telecaster: Du påminner sjukt mycket om en person i både klädstil, kropp, hållning osv haha. Nästan läskigt... Gillar kavajen f.ö!
Haha okej!
Jag med, färgerna mm-mm <3
Citat från ninna
Citat från Stringburka
Denna tråd gör mig till äckelgubbe typ :(
Samt ja, ninnas tuttar är episka.
Why don't you take a seat over there?
sorry var tvugnen..
HAAHHAAHHAHAHA<3, shit, jag dör.
RedShirtguy: var tvungen att raka bort allt för man inte fick ha skägg på min praktikplats hah, om du menade mig :(
Ajdiiiz: tack så mycket!
Citat från hon
supermari0; det där var hur sjukt snyggt som helst!
jaaaaaaaaa
telecaster: du får se till att införskaffa en!
muffliato: hihi eruuu! jaa, vi måste ses snart, så länge sen nu:(
mollywonka: fina strumpbyxor!
Det hör väl inte riktigt till trådens ämne, men du har sjukt fina ben^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

