Dagens outfit [bildtråd]
fina sockar
snyggt opiat!
blev skitförvånad för jag har gjort precis en sån tshirt till the sims 2, mwhehe
Skitdålig bild men hinner inte ta bättre. Ser myyyyycket bättre ut irl
^hade gillat kjolen lite längre ner, men annars jättefint!
Citat från broderkent
^hade gillat kjolen lite längre ner, men annars jättefint!
Blir skitfult när den sitter längre ner.
animated gif maker
Slänger in en bild på utomhus outfiten också om ingen har något emot det!
^fiina tjejer i fiina kläder :D
whirlwinds
fiiint
Aa vet! Är nämligen ett monster.
Citat från whirlwinds
är lite kär i min tröja osv
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiice tröja!
ninna, kent_flikka & mickel - tack :D
...jag har burit tröjan nästan varje dag sedan konserten, tycker om den så mycket så jag vill inte ta av mig den typ :$
Någon som kan citera bilder osv från förra sidan så att jag får se? Det är nämligen så att jag inte kan bläddra tillbaka när det blir mycket sidor i forumtrådarna...............
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


