Dagens outfit [bildtråd]
twoplayer
Tjej, 28 år
MylittlePuppet: du behövr nt va dumm :S
TEMPERTANTRUM
Tjej, 34 år
saint
Tjej, 31 år
Anthonestmistake
Kille, 34 år
Citat från GrisPorr
Citat från kurr
GrisPorr, ge mig tröjan....
Haha,fick den av min bror som födelsedagspresent! Du kan säkert hitta den på nån internetsida. :)
http://store.explosm.net/products/bulimia-t-shirt
bitchatemycookie
Tjej, 30 år
kattant
Tjej, 31 år
comawhite; vad har du för byxor? o:
din frisyr var i alla fall hutlöst snygg!
bitchatemycookie
Tjej, 30 år
Citat från hon
comawhite; vad har du för byxor? o:
din frisyr var i alla fall hutlöst snygg!
bYxOrrrrrr:
huhuhu, taacckkk! <3 <3 <3
osv
Kille, 33 år
Man ska verkligen inte posta sin outfit på morgonen för då får man inga kommentarer ):
H3yNo
Kille, 32 år
Eller sent på kvällen :(
glencoco
31 år
Eftersom det blåste småspik och snöade ute var jag tvungen att ha två tröjor på mig.
Edit: mmm, skäggstubb </3
Ganesha
Tjej, 28 år
älskar dina tee's aso ^
omgnosebleed
Kille, 34 år
hipsterhubert: Vilken skäggstubb? Tycker tishan ser en aning för liten ut, dock såg tjocktröjan mysig ut.
glencoco
31 år
det där som bara en själv ser? Äh, skit i det då.... :(
Den är inte liten, drog bara ned den för att man skulle se råcoola trycket (Rödluvan om ingen fattade)
Vad rar du är Claudius :*
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet




