Dagens outfit [bildtråd]
swami
Tjej, 34 år
Citat från Turkmenistan:
^SÅ FINT(T)!!! <3___<3
Bild: http://i67.tinypic.com/2i1ksv6.png
Tack, cutiepie <3
NudasVeritas
Tjej, 31 år
Topp ? (tå): RESTLESS-keps, crop top från Monki, supergo långkofta av märke WERA, skinny jeans från lager 157, (strumpor från hm)
nils
26 år
Citat från Flickpojke:
Bild: http://i65.tinypic.com/2rniqeu.png
Strike a pose lixxxxxx
Bild: http://i68.tinypic.com/15hlids.jpg
jätteJÄTTEnice! var har du hittat braxxerna?
Flickpojke
29 år
Citat från rebby:
jätteJÄTTEnice! var har du hittat braxxerna?[/i]
Monki !!
http://www.monki.com/se/Archive/Wide_leg_trousers/7228429-19201282.1
De verkar dock vara slutsålda både på deras egna sida och på Asos, kanske finns på tradera elr nåt tho
DangerNoodle
Tjej, 34 år
Citat från kiwi:
Citat från Manskrok:
Ye
where you get that skirt :0 so pretty!!
tack! h&m rean!
allenas
Tjej, 28 år
Flickpojke
29 år
Hej jag har samma hoodie som förrigår men andra byxor och tights hejdå.
Edit: Hej igen, här e det med jacka som e way mindre brun irl, hejdå igen.
nils
26 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet








