Dagens outfit [bildtråd]
nils
26 år
tå pick här e en utstyrsel, bilden e från berlin men ja hade den idag också kram :)

Daddy_Kaczynski
31 år
Nu snackar vi åtminstone lite mer tankeverksamhet än vit tisha och jeans. Snyggt!
nils
26 år
ah shit jag hade en svart tröja istället.... där tänkte jag tilll................
_jh
34 år
Posta din outfit zyzz
Daddy_Kaczynski
31 år
Du har pleated byxor, som inte är jeans as well. Lugn nu. Säg tack för komplimangen istället.
_jh
34 år
Ska recensera
nils
26 år
Citat från Aubie:
Citat från rebby:
tå pick här e en utstyrsel, bilden e från berlin men ja hade den idag också kram :)
Bild: http://i.imgur.com/43Tbvfe.jpg
vet ej vad jag älskar mest din outfit eller resväskan, mkt bra, mkt stolt!!!!!!!
tyvärr int min resväska :'( men tack HELIN!!!!!!!!!!
sorry zyzz men din komplimang var för simpel /: i mean come on
_jh
34 år
2/10 ha din egen stil
wut
Kille, 32 år
hahahah sorry för att jag la upp en bild lol, men thx 4 support
Leafly
31 år
Haha asså....
Leafly
31 år
Utan tvekan
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
