Dagens outfit [bildtråd]
lasagnes
Tjej, 29 år
instämmer
Daddy_Kaczynski
31 år
Får jag bara flika in med att visst, det är snyggt men det är ett par svarta jeans och en vit T-shirt...
I mean, come on
nils
26 år
och...?
elfte_timmen
Kille, 29 år
enkelt är bäst
om det görs rätt :)):)
onlinedigital
Tjej, 31 år
va menaru sebbe pangea?
elfte_timmen
Kille, 29 år
kommentar på zyzzs kommentar
palla citera
det är inte swag
nils
26 år
hatar när outifts har färre än 16 lager avant garde-plagg /:
i mean come on
Daddy_Kaczynski
31 år
Citat från rebby:
hatar när outifts har färre än 16 lager avant garde-plagg /:
i mean come on
hejdå
http://boards.4chan.org/fa/
Daddy_Kaczynski
31 år
och ni andra, ni behöver inte praisa det som om det skulle vara YSL-exclusive 110% limited edition.
nils
26 år
nej fy fan för när folk tycker om saker som inte är AVANCERADE!!!!!! om inte jag tycker om det då JÄVLAR !!!!!
Turkmenistan
Tjej, 30 år
Tkr att alla ba kan följa reglerna o låta folk ha sina åsikter om vad de tkr e fint:)
Daddy_Kaczynski
31 år
"im into minimalism"
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet