Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2016 kl. 11:51
nikki Tjej, 34 år

ithica tack!!

Ska till stranden-stil :

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2016 kl. 12:58
IiIIy Tjej, 28 år

Citat från yndihalda:


Bild: http://i65.tinypic.com/2u9n1nm.jpg

kmr nt du DÖ av värme??!!??? take care in the heat.....

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2016 kl. 12:59
IiIIy Tjej, 28 år

nvm insåg att alla i världen nt hänger i sthlm

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2016 kl. 13:00
IiIIy Tjej, 28 år

Citat från el_barto:


Citat från IiIIy:

Bild: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13659091_10208673636710011_584889718144012049_n.jpg?oh=c51054446913b0ad7cd2d66464638dd8&oe=581D713F
dont waste ur time on me ur alrdy the voice inside my head

jag fliiippar över denna tröjan, utan tvekan bäst outfit i hela trådn


alltså!!! bästa du

Amidalaa Tjej, 27 år

3 052 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2016 kl. 13:50
Amidalaa Tjej, 27 år

Citat från Alve:


fett kim o fett amiadala din tröja får mig att vilja äta apelsin och jag tycker inte ens om apelsin så mkt

Hahah! Tror det är blommor på tröjan, nu kommer jag alltid tro att jag har apelsiner på tröjan.

Ont:

Lite stökigt men det är ok.

ViolettBla 27 år

533 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2016 kl. 15:25
ViolettBla 27 år

Amidalaa Tjej, 27 år

3 052 forumsinlägg

Skrivet:
25 juli 2016 kl. 15:52
Amidalaa Tjej, 27 år


Bild: https://nouwcdn.com/10/1200000/1180000/1171501/pics/201672512401649581171501_sbig.jpg?width=416
Lite stökigt men det är ok.


dina armar thooooooooooo goooooaaaals & teckningen?!?!?![/i]

Haha tack typ! Tror dock de ser mer spagetti ut irl.
Den är inte färdig än!!(:

yndihalda 35 år

6 107 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2016 kl. 03:03
yndihalda 35 år

Citat från IiIIy:


Citat från yndihalda:

Bild: http://i65.tinypic.com/2u9n1nm.jpg

kmr nt du DÖ av värme??!!??? take care in the heat.....


Asså jo, är typ sämst på att klä mig i lagom mycket kläder, eftersom jag alltid räknar med att även om det är varmt så kommer det antagligen bli kallt så småningom.
Tror förrgår var första gången i år som jag ens vågade mig utanför dörren i endast t-shirt. Byxor som inte är svarta stuprör lär nog aldrig hända.
Bor ju för övrigt visst i Stockholm, så vad snackar du för skit? :c

allenas Tjej, 28 år

3 538 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2016 kl. 09:08
allenas Tjej, 28 år

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2016 kl. 12:18
Lovecraft Kille, 35 år

Sanella har alldeles för mkt söta kläder, Geez please.

Loko Kille, 31 år

7 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2016 kl. 12:41
Loko Kille, 31 år

truereligionfiend Kille, 30 år

Citat från Loko:


Bild: http://i.imgur.com/e9VBM66.jpg

vilket stance

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2016 kl. 14:04

Citat från Loko:


Bild: http://i.imgur.com/e9VBM66.jpg

dope, har du några bilder bakifrån?

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2016 kl. 14:29

say no more fam

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2016 kl. 14:35

love you


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet