Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2015 kl. 23:45
Jinekologen Kille, 32 år

Jag älskar spelet Demon Souls. Men det är ps3 exclusive. Vet någon om man kan få till att spela sådana på pc? Inte bra på sånt här, hjälp.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2015 kl. 23:46
Invoker Kille, 31 år

Citat från Coffecus:


Jag älskar spelet Demon Souls. Men det är ps3 exclusive. Vet någon om man kan få till att spela sådana på pc? Inte bra på sånt här, hjälp.

Emulator är väl det enda du kan göra. Om du hittar en fungerande PS3 emulator that is. Och om din dator pallar att emulera det.

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2015 kl. 23:47
Jinekologen Kille, 32 år

Datorn fixar det säkert, den är bra osv. Men vad jag kunnat se finns de ingen ps3 emulator? Bara massa "survey scams".

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2015 kl. 23:49
Invoker Kille, 31 år

Citat från Coffecus:


Datorn fixar det säkert, den är bra osv. Men vad jag kunnat se finns de ingen ps3 emulator? Bara massa "survey scams".

Tror inte ens det finns Xbox 360 emulator. Det tar ett bra tag för emulatorer att komma ut och bli något, krävs ju för det första någon som är villig att göra det gratis. Idk, majoriteten av emulatorer är ju riktade mot Nintendos varor då deras spel enbart finns på konsol. Majoriteten av konsolspel kommer ju till dator också.

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2015 kl. 23:55
Jinekologen Kille, 32 år

Ja så är det säkert. Synd bara, spelet är bästa jag spelat tror jag. Hade så gärna haft det på pc... Får väl sätta mig och koda en emulator själv då.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
1 juli 2015 kl. 23:58
Invoker Kille, 31 år

Typ. Har inte själv hittat någon fungerande vilket suger. Om det är någon tröst, så är Dolphin emulator 10/10 för Gamecube och Wii spel. Riktigt fin emulator med bra interface och funktioner samt aktiv community.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:00
Alexander Kille, 34 år

Satt precis och starta en ny karaktär i Demons souls för ett par dagar sedan. Så sjukt bra. Vad tycker du om resten av Souls samt Bloodborne? Om du spelat dem.

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:05
Jinekologen Kille, 32 år

Citat från Pudge:


Typ. Har inte själv hittat någon fungerande vilket suger. Om det är någon tröst, så är Dolphin emulator 10/10 för Gamecube och Wii spel. Riktigt fin emulator med bra interface och funktioner samt aktiv community.

Jag har med använt den, för supersmash spelen. Den är riktigt bra indeed.

Citat från TheDukeOfArchives:

Satt precis och starta en ny karaktär i Demons souls för ett par dagar sedan. Så sjukt bra. Vad tycker du om resten av Souls samt Bloodborne? Om du spelat dem.

Bäst är det bara. Atmosfären är sjuk och ja, man vet att man fan aldrig är safe helt enkelt. Spelat båda dark souls spelen en del. Sure jag tycker de är bra, men inte alls på samma nivå som Demons souls. Bloodborne har jag bara provat lite, men de verkade väl lovande.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:06
Alexander Kille, 34 år

Är fan beroende av dem spelen :)

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:08
Jinekologen Kille, 32 år

Ja, inte många som liknar dem haha. Så synd att Demons souls har fått för lite uppmärksamhet bara!

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:10
Invoker Kille, 31 år

Hm, är jag ensam om att inte känna mig dragen till spelen? Försökt spela Dark Souls men eh. Idk. Fastnade bara inte för det och då gillar jag svåra RPG upplevelser.

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:14
Jinekologen Kille, 32 år

Darksouls 1 är inte superbra, enligt mig då. Demons souls är sjukt mycket svårare överlag tycker jag.

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:15
Invoker Kille, 31 år

Idk. Inte heller fastnat för Witcher vilket också är ett relativt krävande RPG. Eh, kanske är för fäst vid alla top downs. Fallout och Baldur's gate är ju bara för fint.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:16
Alexander Kille, 34 år

Tycker faktiskt Demons är enklast, men jag tror det har mycket med att göra vilket man spelade först :)

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
2 juli 2015 kl. 00:21
Jinekologen Kille, 32 år

Inte spelat 3;an än, sjukt hyped. Baldur's gate är underbart. Jag gillar Dragon Age Origins, nog ett av mina favorit RPG.

Jo rätt sant. Demons var de första jag spelade!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet