Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2015 kl. 23:22
Peppar Kille, 33 år

Jag har spelat spel sen långt innan du föddes kom tillbaks när du har ett bättre argument.

Det gjorde du visst.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2015 kl. 23:22
Alexander Kille, 34 år

Citat från FBI:


Citat från TheDukeOfArchives:

Citat från Intake:

"sen finns det viss kunskap man får ju mer man håller på med en sak"
Ja, men du kan inte knyta det till ålder. Det är omöjligt. Hur vet du hur länge han spelat, och hur vet han hur länge du har spelat? Lägg ner. Ålder är inte ett argument.

jag har spelat i 20 år han är 15... math

Du kan ha spelat i 50 år och fortfarande vara ett jävla CP angående kunskaper om marknaden. Att du spelat i 20 år stärker inte dina argument öht


spelar ingen roll huvudsaken är att det inte går att förneka att exclusives är pengadrivande, vilket gör att jag oavsett ålder hade rätt.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2015 kl. 23:46
Alexander Kille, 34 år

Jo får i många fall så spelar det roll hur länge man har hållt på med något... hur vet du att det inte var så i detta fallet. kom med bevis eller lugna ner dig en smula.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2015 kl. 23:55
Alexander Kille, 34 år

inte ålder men väldigt ofta mängden år man spelat.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
23 juni 2015 kl. 23:57
Alexander Kille, 34 år

tycker vi lägger ner denna disskussion då vi troligtvis bara kommer ge varann samma svar hela tiden :)

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:18
Alexander Kille, 34 år

ok om du säger så arguments mästaren, då kan jag ju fråga varför företag vill ha 10 års erfarenhet istället för 1 på många stället.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:20
Peppar Kille, 33 år

Konsten att jämföra äpplen med päron.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:23
Alexander Kille, 34 år

såklart men du kan ju inte motbevisa motsatsen heller då det går att få erfarenhet genom år också.
tror det är du som inte förstår lilla vännen

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:26
Alexander Kille, 34 år

Nu tycker jag vi pratar om bra spel istället.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:26
Peppar Kille, 33 år

Men kolla, ännu en härskarteknik.
Och "du kan ju inte motbevisa motsatsen heller". Hahahaha, herregud, alltså.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:29
Alexander Kille, 34 år

Citat från Peppar:


Men kolla, ännu en härskarteknik.
Och "du kan ju inte motbevisa motsatsen heller". Hahahaha, herregud, alltså.


använder mig ju av samma sak som er. ni påsår en sak och att inte jag kan säga emot alltså bevisa, och jag svarar och säger att ni inte kan motbevisa. tufft att lägga orden i munnen på mig, riktigt fräckt #tagentbordsKrigare

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:33
Alexander Kille, 34 år

Citat från Intake:


"du kan ju inte motbevisa motsatsen heller"

Du sade ju PRECIS varför det inte är ett giltigt argument, och du sade även exakt varför ditt argument saknar grund. Bra jobbat! Och sluta kalla mig lilla vännen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel

jag tror du behöver läsa denna typ 300 gånger, där står allt du behöver veta. bl.a. angående varför man inte säger lilla vännen till folk när man argumenterar, mot, och även varför man inte använder ålder som argument. det finns inget samband mellan levnadsålder och erfarenhet inom detta ämne, alltså saknar argumentet grund. läs även på om ad hominem.

herrejävlagud. eller ska du säga att det inte är fel att säga "lilla vännen" nu också?


blev du rörd av mitt ordval?

Wikipedia är världens bästa sida att länka. shiet. master

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:36
Alexander Kille, 34 år

Nä men era kommentarer har ju vart minst lika uttorkade som kom inte med en kommentar om att jag inte har kunsap då det också är ett påhopp och inte ett giltligt argument för något.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:37
absol Kille, 36 år

Såå vem ska frysas? :) sitter och övar inför pokemon VGC som hålls den 19 juli i stockholm tror jag. Fler som vill dit?

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 00:38
Alexander Kille, 34 år

Citat från absol:


Såå vem ska frysas? :) sitter och övar inför pokemon VGC som hålls den 19 juli i stockholm tror jag. Fler som vill dit?

Spelade pokemon som fan när jag va liten. önskar dem hade ett rpg liknande pokemon till konsoll :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet