Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2015 kl. 20:21
bonk 30 år

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2015 kl. 20:30
CraxiBamdikut 30 år

Gillar att de inte tar sig själva på för stort allvar och har återgått till att göra Doom till ett Over The Top Hårdrock Adrenalinrush-lir istället för ett mörkt och gritty skräckspel.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2015 kl. 20:35
CraxiBamdikut 30 år

Citat från Sebban:




Han är så bitter och cynisk att han bokstavligt talat fick cancer i röven.

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2015 kl. 21:52
EvenFlow Kille, 38 år

haha
så lätt o föreställa sig hur hyperfrenetiskt sebban satt o rårunkade till den ""cyniska"" snubbens attacker på PS4

chockerande oträffande "humor" för övrigt /opinion =)

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2015 kl. 21:58
ValarMorghulis Kille, 32 år

Det är något väldigt fel på Sebban också, trodde alla visste detta?

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2015 kl. 22:08
Wikileaks Kille, 33 år

Hahahaha evenflow

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2015 kl. 22:40
Peppar Kille, 33 år

Citat från EvenFlow:


haha
så lätt o föreställa sig hur hyperfrenetiskt sebban satt o rårunkade till den ""cyniska"" snubbens attacker på PS4

chockerande oträffande "humor" för övrigt /opinion =)


Du och sebban är precis likadana, fast på vars en sida.
Sluta tro något annat.

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2015 kl. 00:47
EvenFlow Kille, 38 år

Peppar:

du påstår att jag är likadan som sebban...? jaha, har du någonsin sett mig provocera elr hetsa medvetet mot PC-spelare och PC generellt? på var o varannan sida i den här tråden? har jag gått in stenhårt mot särskilda gamers för att egga igång konflikter som sebban hela tiden gör med sina obvious provokationer mot konsolspelare? om jag e sebbans motsvarighet som du så bajsaibyxan-seriöst tycker så måste jag ju gjort NÅGOT sånt??

förklara dig gärna så dina ord får lite betydelse o inte bara låter som fragment från en kränkt, undertryckt explosion av sympati för sebbans konsolfientliga cancervärderingar =) för det är väl inte så banalt att du blir kränkt av mitt sätt att tilltala honom bara?

(allt medan sebban sitter o fnissar åt konflikterna han skapar
för fkn tro mig när jag säger att hans stereotypiskt trollande inlägg är kallt uträknade att sätta igång bråk) =)




on a sidenote har E3 mässan fått mig så övershittin' hypad på No mans sky!!!
måtte de hålla måttet... o måtte de vara något värt hypen i spelets "centrum av galaxen" haha

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2015 kl. 01:01
bonk 30 år

Citat från EvenFlow:


Peppar:

du påstår att jag är likadan som sebban...? jaha, har du någonsin sett mig provocera elr hetsa medvetet mot PC-spelare och PC generellt? på var o varannan sida i den här tråden? har jag gått in stenhårt mot särskilda gamers för att egga igång konflikter som sebban hela tiden gör med sina obvious provokationer mot konsolspelare? om jag e sebbans motsvarighet som du så bajsaibyxan-seriöst tycker så måste jag ju gjort NÅGOT sånt??

förklara dig gärna så dina ord får lite betydelse o inte bara låter som fragment från en kränkt, undertryckt explosion av sympati för sebbans konsolfientliga cancervärderingar =) för det är väl inte så banalt att du blir kränkt av mitt sätt att tilltala honom bara?

(allt medan sebban sitter o fnissar åt konflikterna han skapar
för fkn tro mig när jag säger att hans stereotypiskt trollande inlägg är kallt uträknade att sätta igång bråk) =)




on a sidenote har E3 mässan fått mig så övershittin' hypad på No mans sky!!!
måtte de hålla måttet... o måtte de vara något värt hypen i spelets "centrum av galaxen" haha


Fast, när jag postade PC-screenshots från GTA V så blev du ju inte speciellt glad. Ta inte dig själv så seriöst, ingen annan gör det.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2015 kl. 01:14
Bloodbath 33 år

^ +9001

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2015 kl. 01:39
EvenFlow Kille, 38 år

^ en måste ju beundra hur troget, förutsägbart o meningslöst ni två drönare alltid slickar det konflikt-startande trollets handflator genom såna här tomma, själlösa supportinlägg =)



hoppas bara att att dom slumpmässigt byggda världarna i no mans sky inte har några tydliga gränser.. typ varelserna o deras utseenden.. såna begränsningar märks så tydligt efter x antal timmar i ett spel

dags för sömn!
gonatt spelentusiaster + entusiaster för att dra igång konflikter i forumtrådar =)

fucktardretard Kille, 30 år

770 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2015 kl. 02:05
fucktardretard Kille, 30 år

frankieonpc, awesome streaamer ifall ni missat honom. rätt go.

kobr Kille, 31 år

489 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2015 kl. 09:52
kobr Kille, 31 år

dmc4:SE pre-order hype woo

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2015 kl. 14:16
natsukashi Kille, 60 år

http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-22-fallout-4-will-run-at-1080p30-on-everything


Inb4 sebban

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
22 juni 2015 kl. 14:17

Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet