Allmän diskussionstråd för gamers
Gillar att de inte tar sig själva på för stort allvar och har återgått till att göra Doom till ett Over The Top Hårdrock Adrenalinrush-lir istället för ett mörkt och gritty skräckspel.
Citat från Sebban:
Han är så bitter och cynisk att han bokstavligt talat fick cancer i röven.
haha
så lätt o föreställa sig hur hyperfrenetiskt sebban satt o rårunkade till den ""cyniska"" snubbens attacker på PS4
chockerande oträffande "humor" för övrigt /opinion =)
Det är något väldigt fel på Sebban också, trodde alla visste detta?
Hahahaha evenflow
Peppar:
du påstår att jag är likadan som sebban...? jaha, har du någonsin sett mig provocera elr hetsa medvetet mot PC-spelare och PC generellt? på var o varannan sida i den här tråden? har jag gått in stenhårt mot särskilda gamers för att egga igång konflikter som sebban hela tiden gör med sina obvious provokationer mot konsolspelare? om jag e sebbans motsvarighet som du så bajsaibyxan-seriöst tycker så måste jag ju gjort NÅGOT sånt??
förklara dig gärna så dina ord får lite betydelse o inte bara låter som fragment från en kränkt, undertryckt explosion av sympati för sebbans konsolfientliga cancervärderingar =) för det är väl inte så banalt att du blir kränkt av mitt sätt att tilltala honom bara?
(allt medan sebban sitter o fnissar åt konflikterna han skapar
för fkn tro mig när jag säger att hans stereotypiskt trollande inlägg är kallt uträknade att sätta igång bråk) =)
on a sidenote har E3 mässan fått mig så övershittin' hypad på No mans sky!!!
måtte de hålla måttet... o måtte de vara något värt hypen i spelets "centrum av galaxen" haha
Citat från EvenFlow:
Peppar:
du påstår att jag är likadan som sebban...? jaha, har du någonsin sett mig provocera elr hetsa medvetet mot PC-spelare och PC generellt? på var o varannan sida i den här tråden? har jag gått in stenhårt mot särskilda gamers för att egga igång konflikter som sebban hela tiden gör med sina obvious provokationer mot konsolspelare? om jag e sebbans motsvarighet som du så bajsaibyxan-seriöst tycker så måste jag ju gjort NÅGOT sånt??
förklara dig gärna så dina ord får lite betydelse o inte bara låter som fragment från en kränkt, undertryckt explosion av sympati för sebbans konsolfientliga cancervärderingar =) för det är väl inte så banalt att du blir kränkt av mitt sätt att tilltala honom bara?
(allt medan sebban sitter o fnissar åt konflikterna han skapar
för fkn tro mig när jag säger att hans stereotypiskt trollande inlägg är kallt uträknade att sätta igång bråk) =)
on a sidenote har E3 mässan fått mig så övershittin' hypad på No mans sky!!!
måtte de hålla måttet... o måtte de vara något värt hypen i spelets "centrum av galaxen" haha
Fast, när jag postade PC-screenshots från GTA V så blev du ju inte speciellt glad. Ta inte dig själv så seriöst, ingen annan gör det.
^ +9001
^ en måste ju beundra hur troget, förutsägbart o meningslöst ni två drönare alltid slickar det konflikt-startande trollets handflator genom såna här tomma, själlösa supportinlägg =)
hoppas bara att att dom slumpmässigt byggda världarna i no mans sky inte har några tydliga gränser.. typ varelserna o deras utseenden.. såna begränsningar märks så tydligt efter x antal timmar i ett spel
dags för sömn!
gonatt spelentusiaster + entusiaster för att dra igång konflikter i forumtrådar =)
frankieonpc, awesome streaamer ifall ni missat honom. rätt go.
dmc4:SE pre-order hype woo
http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-22-fallout-4-will-run-at-1080p30-on-everything
Inb4 sebban
Läste också det där, men så fick jag den här länken. http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2015/06/22/no-of-course-fallout-4-wont-be-locked-at-1080p30fps-on-pc/
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet