Abort - Rätt eller fel?
Kotoamatsukami
Kille, 34 år
Citat från Placeboeffect
paraplydamen: i majoritet av alla gånger så gör den det, annars får man ta ett dagen efter - piller
Herregud. I majoritet är inte 100%, idiot.
Kotoamatsukami
Kille, 34 år
Citat från Placeboeffect
Citat från SneakyBeaver
Herregud. I majoritet är inte 100%, idiot.
har jag inte heller sagt idiot?
kondom skyddar 100% mot könssjukdomar och mot oönskade graviditeter så länge den förblir hel under samlag. - du
Det ligger på 99, nånting. Även om den till synes förblir hel.
Är det graviditet man vill skydda emot är piller i stort ett lika effektivt. 99, ? % inte 98. Mycket mer.
Lär dig din statistik.
Enda anledningen till att använda kondom är för att skydda sig mot sjukdomar.
CuteDevil
Tjej, 35 år
Abort är bra eftersom preventiv medel aldrig kan vara 100%.
Men jag tycker inte att det är något man kan tvinga på någon.
Smix
Kille, 33 år
Om man inte vill ha barnet så ska man använda skydd.
Falaphel
Kille, 34 år
Palla va emot abort, stamceller ftw!
Ricin
Kille, 33 år
Finns väl ett antal seriemördare i världen som har kommit oönskad till världen så JAA DET E RÄTT ATT GÖRA ABORT!
Fittkrans
Tjej, 30 år
Ett barn ska vara önskat.
Sootball
Tjej, 31 år
Smix
Kille, 33 år
^
Vilket oönskat barn detdär hade varit
glad
Tjej, 30 år
För abort.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
