Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
saffran Tjej, 34 år

1 298 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:05
saffran Tjej, 34 år

Det är inte ens ett foster när man gör abort, lol.
Vill man inte ha barn och råkar bli gravid så ta bort det för sjutton.

varghonan Kille, 33 år

2 084 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:09
varghonan Kille, 33 år

Citat från saffran


Det är inte ens ett foster när man gör abort, lol.
Vill man inte ha barn och råkar bli gravid så ta bort det för sjutton.

--------------------------------------------------------------------------

frozensiox Kille, 36 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:09
frozensiox Kille, 36 år

Citat från kesshin


Citat från NewRomantic

Citat från kesshin

Hur medvetet är egentligen ett ofött barn?

Foster*
Under abort veckorna är fostret helt omedvetet

Edit:
Vilken idiot tog bort mina inlägg ?
-
Då förstår jag inte vad folk har för problem med det. ><




"Då förstår ja inte vad folk har för problem med det" eh okey,ska någon typ slå till dig så hårt att du förlorar ditt medvetande och sen döda dig?De e nästintill samma sak,eftersom att du inte är vid medvetande så är de väl inga problem om ja dödar dig då?Förstår inte vad folk skulle ha för problem med det liksom...De e väl skit de samma om barnet(fostre) är vid medvetande eller ej,de ger en ingen större rättighet till att göra abort för de...Att döda någon som sover tungt,är det lika fel som att döda någon som är klarvaken?Klart de är! Allså är de lika fel att göra abort om fostret/barnet är eller inte är vid medvetandet...

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:11
courtship Tjej, 30 år

^ men ''fostret'' sover inte. Det finns inte ens något foster, knappt. = Finns inget att döda.
man kan inte döda någon, när det inte ens är ''någon'' än.

frozensiox Kille, 36 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:14
frozensiox Kille, 36 år

Citat från cyperix


^ men ''fostret'' sover inte. Det finns inte ens något foster, knappt. = Finns inget att döda.
man kan inte döda någon, när det inte ens är ''någon'' än.



Nu säger ja inte emot dig samtidigt som ja inte håller med dig,men läs lite på http://sv.wikipedia.org/wiki/Foster för så mycke som ja fattat de som så verkar du ha fel MEN som ja sa,ja säger inte emot dig vilket betyder att ja inte säger att du har fel,men ja säger heller inte att du har rätt...

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:15
courtship Tjej, 30 år

Citat från frozensiox


Citat från cyperix

^ men ''fostret'' sover inte. Det finns inte ens något foster, knappt. = Finns inget att döda.
man kan inte döda någon, när det inte ens är ''någon'' än.


Nu säger ja inte emot dig samtidigt som ja inte håller med dig,men läs lite på http://sv.wikipedia.org/wiki/Foster för så mycke som ja fattat de som så verkar du ha fel MEN som ja sa,ja säger inte emot dig vilket betyder att ja inte säger att du har fel,men ja säger heller inte att du har rätt...


haha men alltså, fostret är ingen människa än.
man kan inte döda någon som inte finns.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:16
sodomi Kille, 33 år

RÄTT RÄTT RÄVA
.

Xellion Kille, 35 år

335 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:17
Xellion Kille, 35 år

Citat från JustIronic


Om man är i ett förhållande tycker jag man får ta sitt ansvar.

Och om graviditeten inte är frivillig?

saffran Tjej, 34 år

1 298 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:18
saffran Tjej, 34 år

Citat från JustIronic


Om man är i ett förhållande tycker jag man får ta sitt ansvar.

Så då om kvinnan i förhållandet skulle bli gravid så måste hon ta ansvar och föda ungen fast hon är typ 14?
Lätt.

CRABCORE Kille, 32 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:21
CRABCORE Kille, 32 år

Fattar inte hur det är fel?

Xellion Kille, 35 år

335 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:22
Xellion Kille, 35 år

Citat från CRABCORE


Fattar inte hur det är fel?

I viss moral kan man argumentera för att "Allt liv är heligt".
Det är dock någolunda ologiskt.

CRABCORE Kille, 32 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:22
CRABCORE Kille, 32 år

Citat från Xellion


Citat från CRABCORE

Fattar inte hur det är fel?

I viss moral kan man argumentera för att "Allt liv är heligt".
Det är dock någolunda ologiskt.


Joseph Fritzl är allt jag behöver säga, inte ens det, våldtäkt räcker.

CRABCORE Kille, 32 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:23
CRABCORE Kille, 32 år

Citat från 1UP


Citat från CRABCORE

Fattar inte hur det är fel?

Fattar inte varför jag är tillsammans med dig?


Fattar inte varför fuck you?

Xellion Kille, 35 år

335 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:24
Xellion Kille, 35 år

Citat från CRABCORE


Citat från Xellion

Citat från CRABCORE

Fattar inte hur det är fel?

I viss moral kan man argumentera för att "Allt liv är heligt".
Det är dock någolunda ologiskt.

Joseph Fritzl är allt jag behöver säga, inte ens det, våldtäkt räcker.


"Allt liv är värt att leva" vet inte om man kan hålla med om det då vissa kan anse det strida mot mänskliga rättigheter att ha ett bra liv möjligtvis. Att föda ett barn in i en värld man inte själv mår bra av kanske inte är det mest ansvarsfulla man kan göra

CRABCORE Kille, 32 år

2 511 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2010 kl. 00:28
CRABCORE Kille, 32 år

Citat från Xellion



"Allt liv är värt att leva" vet inte om man kan hålla med om det då vissa kan anse det strida mot mänskliga rättigheter att ha ett bra liv möjligtvis. Att föda ett barn in i en värld man inte själv mår bra av kanske inte är det mest ansvarsfulla man kan göra


Inavel kan knappast skapa en bra unge. The Hills Have Eyes? Harold & Kumar 2?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet