Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:05
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från ultraviolence


mitt dampanfall skulle ja gissa på.[/i]

Precis... Men han verkar inte förstå varför alla tycker så illa om anonymast.

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:06
SPERM Kille, 34 år

Citat från NewRomantic


Citat från ultraviolence

mitt dampanfall skulle ja gissa på.

Precis... Men han verkar inte förstå varför alla tycker så illa om anonymast.


Jo jag förstår varför alla tycker illa om henne.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:07
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från SPERM


Jo jag förstår varför alla tycker illa om henne.[/i]

OK.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:07
cr0w Kille, 33 år


Och när jag säger lets kill them all, hör det faktiskt också till.[/i]

insekter är bra ffs :@

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:10
cr0w Kille, 33 år

Citat från maddie


Citat från iDru

_DU_ räknas som en insekt ^^

Vad i helvete är det du dillar om?


I'd say the same to you.
Now please, stop trying to be funny/random.

cr0w Kille, 33 år

2 016 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:17
cr0w Kille, 33 år

Citat från maddie


Citat från iDru

Citat från maddie

Citat från iDru

_DU_ räknas som en insekt ^^

Vad i helvete är det du dillar om?

I'd say the same to you.
Now please, stop trying to be funny/random.

Skriver vad fan jag vill, gillar du det inte så gtfo'ar du tråden.


Kanske ska skriva något som är relevant till tråden istället för att försöka få attention?
så det kanske är du som bör gtfo.
sååååå....
GTFO

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:23
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från maddie


Förövrigt så jämför jag en växt med abort för ett foster från 1vecka - 18veckor just för att jag tycker inte att det är mord att 'döda' växter eller foster på 8veckor.
De har inga känslor.



Du vet om att fostrets hjärta börjar slå i vecka 6-8, va?
Vad jag vet så har inga växter något hjärta...

CA0SH Tjej, 34 år

98 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:25
CA0SH Tjej, 34 år

who fucking cares?
man får göra som man vill!

alla har sina skäl till att göra abort lr inte

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:27
1984 35 år

Barnet har inget medvetande, vad man vet. Och jag skulle kunna anta att det bara somnar in, vilket inte är oetiskt. Jag är för abort.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 19:30
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från ultraviolence


Citat från 1984

Barnet har inget medvetande, vad man vet. Och jag skulle kunna anta att det bara somnar in, vilket inte är oetiskt. Jag är för abort.


exakt. och om barnet nu hade haft det, varför skulle man bry sig?

--------------------------------------------------------------------------

Ankunge Kille, 36 år

1 168 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 20:16
Ankunge Kille, 36 år

Citat från 1984


Barnet har inget medvetande, vad man vet. Och jag skulle kunna anta att det bara somnar in, vilket inte är oetiskt. Jag är för abort.

Är det då rätt att döda folk som är hjärndöda eller ligger i koma? De har ju inget medvetande om omvärlden heller.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 20:49
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från maddie


Ja men växter är ju också liv, att de då har något hjärta tror jag inte.


Med andra ord så är att döda växter, precis som att döda en vanlig man i 30-års åldern?
Det är egentligen ingen skillnad på en man och ett foster, mer än att ett foster är mycket mindre. Och behöver utveckla reflexer och hy under de flesta av månaderna.

Flissann Tjej, 33 år

866 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 21:02
Flissann Tjej, 33 år

Citat från Nykaria

Med andra ord så är att döda växter, precis som att döda en vanlig man i 30-års åldern?
Det är egentligen ingen skillnad på en man och ett foster, mer än att ett foster är mycket mindre. Och behöver utveckla reflexer och hy under de flesta av månaderna.[/i]


men man kan ju ändå inte jämföra abort med att döda en 30 åring man?

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 21:08
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från LizzTorr


men man kan ju ändå inte jämföra abort med att döda en 30 åring man?


Om man kan jämföra en växt med en abort, så kan man jämföra en 30-årig man med en abort.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
28 oktober 2009 kl. 21:09
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från maddie


Nej det är inte 'precis som att döda en vanlig man i 30-års åldern'. Verkligen inte.
Man har känslor, intelligent och kan reagera och agera osv. Det kan inte en växt. Inte ett foster på 8veckor heller va.



Och du vet det, hur?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet