Abort - Rätt eller fel?
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från ultraviolence
mitt dampanfall skulle ja gissa på.[/i]
Precis... Men han verkar inte förstå varför alla tycker så illa om anonymast.
SPERM
Kille, 34 år
Citat från NewRomantic
Citat från ultraviolence
mitt dampanfall skulle ja gissa på.
Precis... Men han verkar inte förstå varför alla tycker så illa om anonymast.
Jo jag förstår varför alla tycker illa om henne.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från SPERM
Jo jag förstår varför alla tycker illa om henne.[/i]
OK.
cr0w
Kille, 33 år
Och när jag säger lets kill them all, hör det faktiskt också till.[/i]
insekter är bra ffs :@
cr0w
Kille, 33 år
Citat från maddie
Citat från iDru
Citat från maddie
Citat från iDru
_DU_ räknas som en insekt ^^
Vad i helvete är det du dillar om?
I'd say the same to you.
Now please, stop trying to be funny/random.
Skriver vad fan jag vill, gillar du det inte så gtfo'ar du tråden.
Kanske ska skriva något som är relevant till tråden istället för att försöka få attention?
så det kanske är du som bör gtfo.
sååååå....
GTFO
Nykaria
Tjej, 35 år
Citat från maddie
Förövrigt så jämför jag en växt med abort för ett foster från 1vecka - 18veckor just för att jag tycker inte att det är mord att 'döda' växter eller foster på 8veckor.
De har inga känslor.
Du vet om att fostrets hjärta börjar slå i vecka 6-8, va?
Vad jag vet så har inga växter något hjärta...
CA0SH
Tjej, 34 år
who fucking cares?
man får göra som man vill!
alla har sina skäl till att göra abort lr inte
1984
35 år
Barnet har inget medvetande, vad man vet. Och jag skulle kunna anta att det bara somnar in, vilket inte är oetiskt. Jag är för abort.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från ultraviolence
Citat från 1984
Barnet har inget medvetande, vad man vet. Och jag skulle kunna anta att det bara somnar in, vilket inte är oetiskt. Jag är för abort.
exakt. och om barnet nu hade haft det, varför skulle man bry sig?
--------------------------------------------------------------------------
Nykaria
Tjej, 35 år
Citat från maddie
Ja men växter är ju också liv, att de då har något hjärta tror jag inte.
Med andra ord så är att döda växter, precis som att döda en vanlig man i 30-års åldern?
Det är egentligen ingen skillnad på en man och ett foster, mer än att ett foster är mycket mindre. Och behöver utveckla reflexer och hy under de flesta av månaderna.
Flissann
Tjej, 33 år
Citat från Nykaria
Med andra ord så är att döda växter, precis som att döda en vanlig man i 30-års åldern?
Det är egentligen ingen skillnad på en man och ett foster, mer än att ett foster är mycket mindre. Och behöver utveckla reflexer och hy under de flesta av månaderna.[/i]
men man kan ju ändå inte jämföra abort med att döda en 30 åring man?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet