Abort - Rätt eller fel?
Fefk
Kille, 32 år
Citat från HardcoreChey_97
Käfta hur mycket ni vill men sluta gå OT!
det är inte alls OT, hade anonymast varit min unge så hade jag abortat dirren
bebo_
Tjej, 33 år
Citat från HardcoreChey_97
Käfta hur mycket ni vill men SLUTA GÅ OT
Hela tråden är off-topic, sluta kriga.
SPERM
Kille, 34 år
Anonymast är ju oseriös
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Citat från FEFK
så du vet varför du är hatad?
ja
varför? :D
För att jag är bättre än er.
Vad är du bättre på?
Allt, och jag är bättre än dom där jävla idioterna i skolan, jag kommer ta över världen en dag.
Haha, det är nästan så jag blir lite rädd. Men bara nästan, jag skrattar istället!
Bleckvard
Tjej, 32 år
hahaha
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet