Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:45
Fefk Kille, 32 år

Citat från HardcoreChey_97


Käfta hur mycket ni vill men sluta gå OT!

det är inte alls OT, hade anonymast varit min unge så hade jag abortat dirren

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:45
Fefk Kille, 32 år

Citat från anonymast


För att jag är bättre än er.[/i]

...

va?

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:46
Fefk Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från FEFK

Citat från anonymast

För att jag är bättre än er.

...

va?

ja?.



varför är du bättre än oss?

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:46
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från FEFK

så du vet varför du är hatad?

ja

varför? :D

För att jag är bättre än er.


Vad är du bättre på?

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:47
Fefk Kille, 32 år

Citat från ABSINTH


MATA INTE TROLLET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du bor i mölndal.

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:47
SPERM Kille, 34 år

Citat från Svartalf


Citat från SPERM

Var inte så offtopic särbarn.


Ditt ansikte är sär, äckel.


Haha wtf?

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:48
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

Citat från FEFK

så du vet varför du är hatad?

ja

varför? :D

För att jag är bättre än er.

Vad är du bättre på?

Allt, och jag är bättre än dom där jävla idioterna i skolan, jag kommer ta över världen en dag.


HAHAHAHAHA

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:48
Fefk Kille, 32 år

Citat från anonymast


Allt, och jag är bättre än dom där jävla idioterna i skolan, jag kommer ta över världen en dag.[/i]

...

snälla, skjut ungen någon?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:48
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från HardcoreChey_97


Käfta hur mycket ni vill men SLUTA GÅ OT

Hela tråden är off-topic, sluta kriga.

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:49
SPERM Kille, 34 år

Anonymast är ju oseriös

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:49
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

Citat från FEFK

så du vet varför du är hatad?

ja

varför? :D

För att jag är bättre än er.

Vad är du bättre på?

Allt, och jag är bättre än dom där jävla idioterna i skolan, jag kommer ta över världen en dag.


Haha, det är nästan så jag blir lite rädd. Men bara nästan, jag skrattar istället!

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:49
SPERM Kille, 34 år

Citat från Svartalf


Jag sa (indirekt?) att du var ful. :([/i]


Okej trevligt, du har fel.

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:50
Bleckvard Tjej, 32 år

hahaha

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:51
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Du behöver inte bli rädd, jag är inte så seriös[/i]

Jag sa adlrig att jag blev rädd heller, jag sa att jag nästan blev det. :)

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:52
sten Tjej, 32 år

Citat från ABSINTH


Jag klarar inte mer , jag gråter av skratt
--------------------------------------------------------------------------


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet