Abort - Rätt eller fel?
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
Citat från Bleckvard
Citat från anonymast
Men jag gillar inte flashback
men varför gillar du ec då alla hatar dig ju här ?
exakt å va e de för fel på FB?
Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.
Gillar du att göra dig hatad? :)
nej
jo det gör du så som du håller på. finns ingen annan förklaring.
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.
jaha. va konstigt. XD
lol xD
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.
jaha. va konstigt. XD
jag vet, jag fattar inte varför.
ååh, hahahahahah
ViktorLovelace
Kille, 31 år
anonymast, det finns seriöst inte en enda människa på ec som tycker om dig
Dö i en eld
Adriantbh
Kille, 34 år
Jag förstår inte varför folk rage'ar över anonymast så mycket. Hon skriver dumma saker, big deal, hon är t15.
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.
jaha. va konstigt. XD
jag vet, jag fattar inte varför.
han var jäääääääävligt sarkastisk.
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från Adriantbh
Jag förstår inte varför folk rage'ar över anonymast så mycket. Hon skriver dumma saker, big deal, hon är t15.
Hon förpestar forumet.
SPERM
Kille, 34 år
Tycker inte det är fel.
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från Bleckvard
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.
jaha. va konstigt. XD
jag vet, jag fattar inte varför.
han var jäääääääävligt sarkastisk.
och jag va ironisk
så du vet varför du är hatad?
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.
Gillar du att göra dig hatad? :)
nej
Varför gör du dig det då?
Det bara blir så. Jag tänker inte va trevlig mot folk som inte är det mot mig.
Så du menar att det är alla andra som började vara otrevliga mot dig?
HardcoreChey_97
Tjej, 31 år
Käfta hur mycket ni vill men SLUTA GÅ OT
SPERM
Kille, 34 år
Var inte så offtopic särbarn.
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.
Gillar du att göra dig hatad? :)
nej
Varför gör du dig det då?
Det bara blir så. Jag tänker inte va trevlig mot folk som inte är det mot mig.
Så du menar att det är alla andra som började vara otrevliga mot dig?
Ja
Du kanske inte skulle bli hatad om du kunde argumentera och motivera dina åsikter bättre.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet