Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:40
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

Citat från ultraviolence

Citat från Bleckvard

Citat från anonymast

Men jag gillar inte flashback

men varför gillar du ec då alla hatar dig ju här ?


exakt å va e de för fel på FB?

Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.

Gillar du att göra dig hatad? :)

nej


jo det gör du så som du håller på. finns ingen annan förklaring.

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:41
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från ultraviolence


Citat från anonymast


Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.


jaha. va konstigt. XD


lol xD

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:41
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.

Gillar du att göra dig hatad? :)

nej


Varför gör du dig det då?

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:41
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från ultraviolence

Citat från anonymast


Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.


jaha. va konstigt. XD

jag vet, jag fattar inte varför.


ååh, hahahahahah

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:41
ViktorLovelace Kille, 31 år

anonymast, det finns seriöst inte en enda människa på ec som tycker om dig
Dö i en eld

Adriantbh Kille, 34 år

320 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:42
Adriantbh Kille, 34 år

Jag förstår inte varför folk rage'ar över anonymast så mycket. Hon skriver dumma saker, big deal, hon är t15.

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:42
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från ultraviolence

Citat från anonymast


Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.


jaha. va konstigt. XD

jag vet, jag fattar inte varför.


han var jäääääääävligt sarkastisk.

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:42
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från Adriantbh


Jag förstår inte varför folk rage'ar över anonymast så mycket. Hon skriver dumma saker, big deal, hon är t15.

Hon förpestar forumet.

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:42
SPERM Kille, 34 år

Tycker inte det är fel.

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:42
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från Bleckvard

Citat från anonymast

Citat från ultraviolence

Citat från anonymast


Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.


jaha. va konstigt. XD

jag vet, jag fattar inte varför.

han var jäääääääävligt sarkastisk.

och jag va ironisk


så du vet varför du är hatad?

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:43
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

Citat från product

Citat från anonymast

Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.

Gillar du att göra dig hatad? :)

nej

Varför gör du dig det då?

Det bara blir så. Jag tänker inte va trevlig mot folk som inte är det mot mig.


Så du menar att det är alla andra som började vara otrevliga mot dig?

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:44
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Käfta hur mycket ni vill men SLUTA GÅ OT

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:44
Fefk Kille, 32 år

så du vet varför du är hatad?


ja[/i]

varför? :D

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:44
SPERM Kille, 34 år

Var inte så offtopic särbarn.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:45
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

Citat från product

Citat från anonymast

Citat från product

Citat från anonymast

Jag vet inte, har aldrig gillat det bara. OCh det är inte som om ec är den enda sidan jag är hatad på.

Gillar du att göra dig hatad? :)

nej

Varför gör du dig det då?

Det bara blir så. Jag tänker inte va trevlig mot folk som inte är det mot mig.

Så du menar att det är alla andra som började vara otrevliga mot dig?

Ja


Du kanske inte skulle bli hatad om du kunde argumentera och motivera dina åsikter bättre.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet