Abort - Rätt eller fel?
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från FEFK
Citat från anonymast
Tycker du att akuta p-piller är mord också?
nej
det är ju samma sak, att slippa få ett oönskat barn?
Men det är ju som att säga att det är mord att använda kondom eller p-piller och det är det inte.
Akuta p-piller är inte ett preventivmedel!
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Läs på wikipedia
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mord
Wikipedia ska aldrig användas i en diskussion eller argumentation på internet. Slå upp ordet i en ordbok istället. :)
Jag är inte den enda som har använt wikipedia här, men ingen klagar när nån annan gör det. Jag har kollat ne nu också.
för att vi andra kan motivera bra till skillnad från dig, säkert minst 95% av dina inlägg här e bara rent junk med massa upprepningar som:
nehej
joho
ja kan visst motivera
de e ni som e idioter
Och era inlägg består bara av hur trög och ful jag är.
bara? HAHA!!!
haahahaahaa
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från product
Citat från anonymast
Citat från FEFK
Citat från anonymast
Tycker du att akuta p-piller är mord också?
nej
det är ju samma sak, att slippa få ett oönskat barn?
Men det är ju som att säga att det är mord att använda kondom eller p-piller och det är det inte.
Akuta p-piller är inte ett preventivmedel!
jag vet
Då kan du ju inte säga att de är samma sak som kondom och p-piller?
bebo_
Tjej, 33 år
Troll.
Bleckvard
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Citat från Bleckvard
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
Citat från anonymast
Citat från Emojavel_
Citat från anonymast
Läs på wikipedia
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mord
Wikipedia ska aldrig användas i en diskussion eller argumentation på internet. Slå upp ordet i en ordbok istället. :)
Jag är inte den enda som har använt wikipedia här, men ingen klagar när nån annan gör det. Jag har kollat ne nu också.
för att vi andra kan motivera bra till skillnad från dig, säkert minst 95% av dina inlägg här e bara rent junk med massa upprepningar som:
nehej
joho
ja kan visst motivera
de e ni som e idioter
Och era inlägg består bara av hur trög och ful jag är.
MEN LOL när skrev vi det senast? sluta fucking skriva här då?!
Ni skriver det hela tiden
vartdå? kan du bevisa att ALLA våra inlägg bara handlar om de? isf., upp till bevis, börja dammsuga tråden!
Alla inlägg dom senaste 100 sidorna har det iaf.
you fail ):
sten
Tjej, 32 år
Citat från anonymast
Citat från ultraviolence
darling, e de egentligen inte så att du inte klarar dig utan oss?
Jag klarar mig bra utan er.
Det verkar inte så :)
Fefk
Kille, 32 år
haha, att du orkar.
varför gjorde inte dina föräldrar abort medans de hade chansen?
ViktorLovelace
Kille, 31 år
Citat från anonymast
Jag klarar mig bra utan er.[/i]
http://www.emocore.se/sida/avsluta
Upp till bevis
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet