Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:18
Fefk Kille, 32 år

Citat från anonymast


Men det är ju som att säga att det är mord att använda kondom eller p-piller och det är det inte.[/i]

abort och kondom fyller ju egentligen samma funktion :P

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:19
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från FEFK

Citat från anonymast

Tycker du att akuta p-piller är mord också?

nej

det är ju samma sak, att slippa få ett oönskat barn?

Men det är ju som att säga att det är mord att använda kondom eller p-piller och det är det inte.


Akuta p-piller är inte ett preventivmedel!

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:19
Fefk Kille, 32 år

Citat från product


nej, då har vi ju ingen att bråka med* längre![/i]

fixed

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:20
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från ultraviolence


Citat från anonymast

Citat från ultraviolence

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Läs på wikipedia

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mord

Wikipedia ska aldrig användas i en diskussion eller argumentation på internet. Slå upp ordet i en ordbok istället. :)

Jag är inte den enda som har använt wikipedia här, men ingen klagar när nån annan gör det. Jag har kollat ne nu också.


för att vi andra kan motivera bra till skillnad från dig, säkert minst 95% av dina inlägg här e bara rent junk med massa upprepningar som:

nehej
joho
ja kan visst motivera
de e ni som e idioter


Och era inlägg består bara av hur trög och ful jag är.


bara? HAHA!!!



haahahaahaa

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:21
Fefk Kille, 32 år

Citat från anonymast



Men det är ju som att säga att det är mord att använda kondom eller p-piller och det är det inte.
----------------------------------------------------------

jag har aldrig sagt att abort är mord.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:21
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

Citat från FEFK

Citat från anonymast

Tycker du att akuta p-piller är mord också?

nej

det är ju samma sak, att slippa få ett oönskat barn?

Men det är ju som att säga att det är mord att använda kondom eller p-piller och det är det inte.

Akuta p-piller är inte ett preventivmedel!

jag vet


Då kan du ju inte säga att de är samma sak som kondom och p-piller?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:22
bebo_ Tjej, 33 år

Troll.

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:23
Fefk Kille, 32 år

Citat från anonymast


eller hur,tänk vad skönt det vore utan en så allmänt obildad människa som mig.[/i]

fixed*

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:23
sten Tjej, 32 år

Citat från FEFK


Citat från anonymast

eller hur,tänk vad skönt det vore utan en så allmänt obildad människa som mig.

fixed*


HAHAHAHA

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:24
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från ultraviolence

Citat från anonymast

Citat från Bleckvard

Citat från anonymast

Citat från ultraviolence

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Läs på wikipedia

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mord

Wikipedia ska aldrig användas i en diskussion eller argumentation på internet. Slå upp ordet i en ordbok istället. :)

Jag är inte den enda som har använt wikipedia här, men ingen klagar när nån annan gör det. Jag har kollat ne nu också.


för att vi andra kan motivera bra till skillnad från dig, säkert minst 95% av dina inlägg här e bara rent junk med massa upprepningar som:

nehej
joho
ja kan visst motivera
de e ni som e idioter


Och era inlägg består bara av hur trög och ful jag är.

MEN LOL när skrev vi det senast? sluta fucking skriva här då?!

Ni skriver det hela tiden


vartdå? kan du bevisa att ALLA våra inlägg bara handlar om de? isf., upp till bevis, börja dammsuga tråden!

Alla inlägg dom senaste 100 sidorna har det iaf.


you fail ):

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:24
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från ultraviolence

darling, e de egentligen inte så att du inte klarar dig utan oss?

Jag klarar mig bra utan er.


Det verkar inte så :)

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:24
Fefk Kille, 32 år

haha, att du orkar.

varför gjorde inte dina föräldrar abort medans de hade chansen?

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:25
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från FEFK


haha, att du orkar.

varför gjorde inte dina föräldrar abort medans de hade chansen?


hahahaa

ViktorLovelace Kille, 31 år

2 314 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:25
ViktorLovelace Kille, 31 år

Citat från anonymast


Jag klarar mig bra utan er.[/i]

http://www.emocore.se/sida/avsluta

Upp till bevis

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:25
Fefk Kille, 32 år

Citat från NewRomantic


http://www.emocore.se/sida/avsluta

Upp till bevis[/i]

+1


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet