Abort - Rätt eller fel?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:15
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från HardcoreChey_97

Citat från product

Citat från anonymast

Läs på wikipedia

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mord

för allt som står på wikipedia stämmer :D:D:D:D

Nej, men "mord" är fortfarande en beteckning på om en människa dödar en annan människa.
Läs på innan du försöker göra dig lustig.

Det vet jag också, har jag sagt något annat? Min poäng var att det är extremt mycket på wikipedia som inte stämmer :)

men alla vet det, fast det mesta på wikipedia stämmer.


http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:15
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


ABORT ÄR MORD!


Tycker du att akuta p-piller är mord också?

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:15
Emojavel Kille, 32 år

Citat från ABSINTH


Citat från anonymast

Kopierat från ne: "mord, brott mot liv och hälsa. Mord begås av den som uppsåtligen berövar en annan människa livet. Straff: fängelse i 10 år eller på livstid. Är brottet mindre grovt döms för dråp till fängelse i lägst 6 och högst 10 år."

Kopierat från wikipedia: "Mord är ett uppsåtligt dödande av en annan människa, med definition i olika staters lagar."


Så mord är när man dödar en annan människa.

Klart mord är när man dödar en annan människa. Grattis till den upptäckten typ :(?


Annan individ för egen vinning eller anledning som anses omoralisk*

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:16
Emojavel Kille, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

ABORT ÄR MORD!


Tycker du att akuta p-piller är mord också?

nej


Det är ju som en akut abort.

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:16
Fefk Kille, 32 år

Citat från anonymast


Tycker du att akuta p-piller är mord också?

nej[/i]

det är ju samma sak, att slippa få ett oönskat barn?

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:16
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


nej

Akutp-piller dödar fostret :*

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:16
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från product

Citat från anonymast

ABORT ÄR MORD!


Tycker du att akuta p-piller är mord också?

nej


Det är ju i princip samma sak? förutom att vid abort har fostret funnits kanske någon vecka längre?

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:17
Bleckvard Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från ultraviolence

Citat från anonymast

Citat från Emojavel_

Citat från anonymast

Läs på wikipedia

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mord

Wikipedia ska aldrig användas i en diskussion eller argumentation på internet. Slå upp ordet i en ordbok istället. :)

Jag är inte den enda som har använt wikipedia här, men ingen klagar när nån annan gör det. Jag har kollat ne nu också.


för att vi andra kan motivera bra till skillnad från dig, säkert minst 95% av dina inlägg här e bara rent junk med massa upprepningar som:

nehej
joho
ja kan visst motivera
de e ni som e idioter


Och era inlägg består bara av hur trög och ful jag är.


MEN LOL när skrev vi det senast? sluta fucking skriva här då?!

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:17
sten Tjej, 32 år

Citat från anonymast


Citat från bebo

Citat från anonymast

nej

Akutp-piller dödar fostret :*

men det har ju inte hunnit bli nåt då


Har det hunnit "bli något" efter typ tre veckor då?

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:17
Fefk Kille, 32 år

snälla
snälla
snälla anonymast

lämna tråden.

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:17
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Citat från bebo

Citat från anonymast

nej

Akutp-piller dödar fostret :*

men det har ju inte hunnit bli nåt då


Visst har det det, ägget är befruktat och fostret är igång!

Bleckvard Tjej, 32 år

364 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:18
Bleckvard Tjej, 32 år

anonymast, sluta. för din egen skull.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:18
sten Tjej, 32 år

Citat från FEFK


snälla
snälla
snälla anonymast

lämna tråden.


nej, då har vi ju ingen att argumentera mot längre!

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:18
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från product


Det vet jag också, har jag sagt något annat? Min poäng var att det är extremt mycket på wikipedia som inte stämmer :)

Då försökte du bara göra dig lustig genom att vara dryg i onödan

bebo_ Tjej, 33 år

10 085 forumsinlägg

Skrivet:
27 oktober 2009 kl. 23:18
bebo_ Tjej, 33 år

Citat från anonymast


Men det är ju som att säga att det är mord att använda kondom eller p-piller och det är det inte.

Ursäkta språket, men du är så sjukt retarderad att en stekpanna utbytt mot ditt huvud hade tänkt bättre.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet