alismas blogg
28 år. Bor i Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: 21 juni kl. 20:07
Senaste inläggen
ugh21 juni kl. 20:06
i'm not crying YOU are the one crying
3 juni kl. 02:29
pain.
3 juni kl. 02:20
this has been grinding my gears
26 maj kl. 21:53
svara ärligt
24 januari kl. 13:12
MEN VAFAAAAAN CW
14 februari 2025 kl. 12:55
PIIIIN cw
28 mars 2024 kl. 09:57
gratis nudes här:
27 mars 2024 kl. 15:42
gos <3 cw
27 mars 2024 kl. 13:33
UwU cw
27 mars 2024 kl. 07:24
Visa alla
Fakta
Riktigt namn: Ambivalent Civilstatus: Inte valtLäggning: Bisexuell
Intresse: Spel
Bor: Med någon
Politik: Feminist
Dricker: Saft
Musikstil: Jazz
Klädstil: Swingpjatt
Medlem sedan: 2012-01-27
Kuken (tw: mentalbreakdown)
Fanfanfanfanfanfanfanfan
I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, 'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan, I'm not a Yoongi stan,
Ångesten blir värre och värre. Har så ont och skakar. Försöker hålla masken eftersom jag fortfarande är hemma hos Shelley. Det gör så ont i bröstet. Vill kräks och jag
Nä jag vet inte ens. Det var så länge sedan jag hade sån här ångestattack. I'm in the verge of att psykbryta och go all apeshit. Vågar inte åka hem eller åka tunnelbana i det här tillståndet. De hemma har inte kvar sin bil så de kan inte hämta mig, mamma pch brorsan bor inne på Östermalm så är helt strandsatt.
Mina alternativ är att sova över, ta rn taxi som jag inte har råd med eller ringa 112.
Är så jävla rädd för mig själv atm. Rösterna, hallicunationerna och fe andra overklighetskänslorna tar över och det känna som att jag drunknar. Jag drunknar