alismas blogg



28 år. Bor i Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: 21 juni kl. 20:07

alisma

Senaste inläggen

ugh
21 juni kl. 20:06
i'm not crying YOU are the one crying
3 juni kl. 02:29
pain.
3 juni kl. 02:20
this has been grinding my gears
26 maj kl. 21:53
svara ärligt
24 januari kl. 13:12
MEN VAFAAAAAN CW
14 februari 2025 kl. 12:55
PIIIIN cw
28 mars 2024 kl. 09:57
gratis nudes här:
27 mars 2024 kl. 15:42
gos <3 cw
27 mars 2024 kl. 13:33
UwU cw
27 mars 2024 kl. 07:24
Visa alla

Fakta

Riktigt namn: Ambivalent Civilstatus: Inte valt
Läggning: Bisexuell
Intresse: Spel
Bor: Med någon
Politik: Feminist
Dricker: Saft
Musikstil: Jazz
Klädstil: Swingpjatt
Medlem sedan: 2012-01-27

Tmi

Jag har ju haft p-stav i över ett år nu och jag hade inget strul med mellanblödningar. Min mens försvann helt. Förrän flera månader tillbaka, först hade jag regelbundna blödningar en gång i månaden som vanlig mens fast i någon dag. Nu har jag blödningar nästan hela tiden och går max typ 5 dagar som jag inte har blödningar alls men jag har inte haft mensvärk eller så.

Idag/inatt när jag gick från stadiet full till bakis eftersom jag inte kunde sova fick jag världens mensvärk, som jag nästan aldrig haft innan staven så det här känns sjukt läskigt.

Har ont överallt. I ryggen, brösten, magen sen mår jag fett illa. Men det kan säkert ha med att jag är bakis att göra.

Känns som I fucking Jinxed it igår när jag Kellie och Jakob snackade om mens på dovas.


Logga in för att kommentera
disco Tjej, 26 år

Umo kommer säkert kunna hjälpa dig!! det ordnar sig

Turkmenistan Tjej, 30 år

Gå t umo ba