alismas blogg



28 år. Bor i Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: 21 juni kl. 20:07

alisma

Senaste inläggen

ugh
21 juni kl. 20:06
i'm not crying YOU are the one crying
3 juni kl. 02:29
pain.
3 juni kl. 02:20
this has been grinding my gears
26 maj kl. 21:53
svara ärligt
24 januari kl. 13:12
MEN VAFAAAAAN CW
14 februari 2025 kl. 12:55
PIIIIN cw
28 mars 2024 kl. 09:57
gratis nudes här:
27 mars 2024 kl. 15:42
gos <3 cw
27 mars 2024 kl. 13:33
UwU cw
27 mars 2024 kl. 07:24
Visa alla

Fakta

Riktigt namn: Ambivalent Civilstatus: Inte valt
Läggning: Bisexuell
Intresse: Spel
Bor: Med någon
Politik: Feminist
Dricker: Saft
Musikstil: Jazz
Klädstil: Swingpjatt
Medlem sedan: 2012-01-27

Ping

Har suttit och spelat Don't Starve de senaste timmarna. Bästa tidsfördrivet ever. Överlevde i 25 dagar senast, innan jag dog alltså. fick ihop ett litet squad med grisarna. De hette Salty, Custard, Pepper och sen så hann jag tyvärr tar reda på vad de andra två hette för vi fightades mot en Tree elf. Alla dog och jag fick separationsångest stackars Salty ;___;

Aja hursom ping alla som skulle vilja köra Don't Starve together. För köpte det förut men har icke testat det än.



Ett ganska mysigt open world spel och alla karaktärers röster är gjorda av olika typer av instrument!


Logga in för att kommentera
dotMavriQ Kille, 34 år

PMa steamnamn :)

DangerNoodle Tjej, 34 år

Lät som ett asmysigt spel, will testa

gamergurl1337 26 år

Jag joinar gärna någon gång ((::

alisma 28 år

Wooooooh

GeekPill Tjej, 28 år

Omg kan man ta reda på vad grisarna heter???

alisma 28 år

HAHAH ja! Du måste bli vänner med dem först. Sen så tar man ba musen över så ser man vad de heter