alismas blogg
28 år. Bor i Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: 21 juni kl. 20:07
Senaste inläggen
ugh21 juni kl. 20:06
i'm not crying YOU are the one crying
3 juni kl. 02:29
pain.
3 juni kl. 02:20
this has been grinding my gears
26 maj kl. 21:53
svara ärligt
24 januari kl. 13:12
MEN VAFAAAAAN CW
14 februari 2025 kl. 12:55
PIIIIN cw
28 mars 2024 kl. 09:57
gratis nudes här:
27 mars 2024 kl. 15:42
gos <3 cw
27 mars 2024 kl. 13:33
UwU cw
27 mars 2024 kl. 07:24
Visa alla
Fakta
Riktigt namn: Ambivalent Civilstatus: Inte valtLäggning: Bisexuell
Intresse: Spel
Bor: Med någon
Politik: Feminist
Dricker: Saft
Musikstil: Jazz
Klädstil: Swingpjatt
Medlem sedan: 2012-01-27
Tfw
3
Köpte precis Life is Strange! Har velat spela det ända sedan Molly skapade Life is Strange tråden.
Sen efter man betalat kommer på att man har en mac ((((::::::
Vill skjuta någon (:::
Så tröstade mig själv med att köpa en Don't Starve bundle.
Grtr är sämst.
Orkar inte.
De här pengarna skulle ju gå till en tatuering. (Fick 7k av morans när jag fyllde 18) Vadfan amanda.
Gj Amanda
Är alldeles trött för livet, men ska åka till Sthlm imorgon för att möta upp en kompis som behöver hjälp med att hitta till sitt tåg då hen bor i skövde.
Klockan 11... Uhhhhhhhhhh brukar sova då eftersom jag inte har något att göra på dagarna.
För hemmet har fortfarande inte fixat skola eller jobb. Om någon vill ses så hmu eftersom elin suger och aldrig svarar.
Känner mig pmsig igen. Jävla p-stav (::::::::
Har inga cigg kvar heller och min kod till kortet har inte kommit än och den lär inte blivit skickad hem till morsan i hjortis innan 11 heller.
Sen så är jag inte så jävla pepp på att träffa brorsan. Har inte träffat han sen jag åkt in på akuten någon gång i våras.
Livet suger just nu. Suger lite extra eftersom jag har en mac.
Logga in för att kommentera