Ramonas blogg



Tjej, 30 år. Bor i Vara, Västra Götalands län. Är online nu.

Ramona

Senaste inläggen

20.27
10 juni kl. 20:28
13.14
9 juni kl. 13:16
19.52
6 juni kl. 19:53
20.22
5 juni kl. 20:25
21.34
1 juni kl. 21:37
16.20
30 maj kl. 16:22
01.41
29 maj kl. 01:43
21.34
25 maj kl. 21:36
20.32
24 maj kl. 20:34
15.37
22 maj kl. 15:39
Visa alla

21.34

Jag undrar hur det hade sett ut om alla hade autism (??)

Hade det var peaceful eller hade det blivit fullständig kaos??

Kollar på "The good Doctor" - inspirationskällan till denna udda fundering 🥲


Logga in för att kommentera
Tammie Tjej, 30 år

Alla tåg hade gått i tid i alla fall.

Ramona Tjej, 30 år

Probably!

Zorgish 34 år

Beror väl på lite vart på spektrumet dom är. Men hade nog varit lite mer historia och tåg i skolan alltså.

Ramona Tjej, 30 år

Det är sant, men lite mer den hårda autismen då?