V240s gästbok



Kille, 29 år. Bor i Stockholm, Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: Idag 06:48

V240

Fakta

Civilstatus: Inte valt
Läggning: Inte valt
Intresse: Plugga
Bor: Inte valt
Politik: Inte valt
Dricker: Slush
Musikstil: Emo
Klädstil: Brat
Medlem sedan: 2016-08-28

Gästbok - Sida 95

Logga in för att skriva.

saffran Tjej, 34 år

Dricker inte alkohol..

trakigt 28 år

Aw :(

Angående ett inlägg
Nona 35 år

Varsågod här har du ec-coins *ger*

aubie Tjej, 30 år

jaaaaaa sAknaT dig MED!!!!!!!!!! <3 mår du bra min kompis

Ignatus Kille, 29 år

ja, kramar e mysiga <3

Angående ett inlägg
aubie Tjej, 30 år

hej kompis!!!!!! <3

Angående ett inlägg
Qwertie Tjej, 31 år

Det är jobbigt, visst?

Angående ett inlägg
Jinekologen Kille, 32 år

<3?

aubie Tjej, 30 år

Nää låt henne vara, d e ingen ide jag har själv försökt innan osv

aubie Tjej, 30 år

if only

Angående ett inlägg
Bellen Tjej, 33 år

:(((

Angående ett inlägg
aubie Tjej, 30 år

Näääääääääääää det funkar ej jag har redan provat det och titta vart jag e nu, FORTFARANDE ENSAM!!!!!

Angående ett inlägg
mrsapplepie 27 år

BBOOIIII HEJ

Nona 35 år

Yay!

Daddy_Kaczynski 31 år

Du med!!!!

Angående ett inlägg
Avskild Kille, 37 år

Tack, underbara du!

Angående ett inlägg
Avskild Kille, 37 år

<3

Avskild Kille, 37 år

Det är roligt så länge det är en lek.
Det är inte kul när du måste kämpa för ditt och dina kärastes liv.
Jag hade säkert fortsatt om jag inte fått så förbannat mycket konsekvenser, så otroligt snabbt.
Tack! Antar jag!

Avskild Kille, 37 år

Slutade stoppa i min saker som gjorde mig berusad
Inga piller, pulver, drycker eller liknande.
Typ.
Körde på som Fan i några år, folk började dö och jag fick problem med allt. Sen la jag bara ner innan det var försent.
När jag tänker på det, plockar jag inte upp igen.
Ungefär