V240s gästbok



Kille, 29 år. Bor i Stockholm, Stockholms län. Är offline och var senast aktiv: Idag 06:48

V240

Fakta

Civilstatus: Inte valt
Läggning: Inte valt
Intresse: Plugga
Bor: Inte valt
Politik: Inte valt
Dricker: Slush
Musikstil: Emo
Klädstil: Brat
Medlem sedan: 2016-08-28

Gästbok - Sida 93

Logga in för att skriva.

Daddyissues Tjej, 30 år

que

Angående ett inlägg
Skrot3n Tjej, 29 år

tack, verkligen, tack <3

Angående ett inlägg
SEIKE Kille, 35 år

Drunknar i slask här :(
Du får gärna köra hit lite riktig hederlig snö

ViolettBla 27 år

han mobbar orten

SEIKE Kille, 35 år

När den är sådär idyllisk, men nu är det ju bara bajs-slask :'(

ViolettBla 27 år

haha vadå?

Angående ett inlägg
SEIKE Kille, 35 år

näe nu ljuger du allt, vädret är sämst :(

SEIKE Kille, 35 år

hei hei

Angående ett inlägg
aubie Tjej, 30 år

Okej, adda mig HELINTHESUPERHERO!

Angående ett inlägg
Slyna 28 år

Alltså tycker det är skönt om han kan leva på det länge, ifall det inte finns någon lämplig donator i släkten ...
Tack, hoppas på det bästa! :/ <3

Angående ett inlägg
andreacarolina 29 år

DÖÖÖÖ

Angående ett inlägg
Ahseyo94 31 år

<3

Angående ett inlägg
dysforisk 29 år

Hej på dig och tack!

Quadrophenia Kille, 31 år

Tack <3

Angående ett inlägg
OCEAN Tjej, 30 år

jag tänker inte bara på vad alla andra säger, jag tänker på min framtid framförallt. Och pengar måste man tänka på, jag vet hur det är att leva snålt, daglig ångest är vad det är //:

Angående ett inlägg
aubie Tjej, 30 år

Jaaaaa

Angående ett inlägg
Ahseyo94 31 år

dj mix jag gör med ableton live och jag är helt otroligt oorganiserad med allt haha brukar vara ganska organiserad man jag ba orka här

Angående ett inlägg
aubie Tjej, 30 år

men har ni snö?????

Angående ett inlägg
aubie Tjej, 30 år

Insh'Allah

Angående ett inlägg
RedWine 31 år

verkligen inte! haha