Civilstatus:
Inte valt
Läggning:
Inte valt
Intresse:
Plugga
Bor:
Inte valt
Politik:
Inte valt
Dricker:
Slush
Musikstil:
Emo
Klädstil:
Brat
Medlem sedan:
2016-08-28
jag gick i pyjamas barfota till en bensinmack klockan 4 på morgonen för jag ville ha redbull en gång, i spöregn. :-)) jag älskar att gå på kvällarna, speciellt sommaren. Tänk typ bara gå ut vid 22:00 och komma hem dagen efter. Ingen vill dock vara så galen med mig :( mina vänner är tråkiga HAHAH