busbarns gästbok



Tjej, 31 år. Bor i Skellefteå, Västerbottens län. Är offline

busbarn

Fakta

Riktigt namn: Linnea Civilstatus: Singel
Läggning: Bisexuell
Intresse: Kreativitet
Bor: I skogen
Politik: Röd
Dricker: Vin
Musikstil: Allt
Klädstil: Blandat
Medlem sedan: 2008-09-06

Gästbok - Sida 38

Logga in för att skriva.

Flygplan Kille, 32 år

Haha ja men vad bra!
Har gjort ett par FATTA-videos med, när vi ändå är inne på ämnet.
Finns två på pressen (kallar man det ens så längre?), om du är intresserad!

Flygplan Kille, 32 år

Ja jag tyckte det blev lite tjusigare så!

ellenkex Tjej, 30 år

nämen åååh gulle! tack

Angående en bild
Valentine Tjej, 30 år

Hon är okej. <3

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

<3

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Nästa gång jag går förbi en affär som säljer parfym ska jag lukta på den och tänka på dig!

Angående ett inlägg
argvarg Tjej, 28 år

du med älskling. kom och hälsa på mig snart

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Jag ska inte dö. Jag är för frisk för att dö.<3

Valentine Tjej, 30 år

Jonatan berättade nyss att jag inte har någon plats i hans liv. Jag känner för att självdö, men samtidigt så kan jag inte göra det för jag vill inte att du ska bli ledsen och jag vet att du skulle bli ledsen om jag dog. Du är en av få som jag verkligen tror skulle bli jätteledsna.

Valentine Tjej, 30 år

Du och jag, Nea. Du och jag.

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Kolla mon blogg!

Valentine Tjej, 30 år

Åh vi kan vara kentcitatsklubben!

Valentine Tjej, 30 år

Har du redan tatuerat dig? Vad blev det? Finns det bild?

Angående ett inlägg
Jimin Tjej, 33 år

tack, rara du

Angående en bild
0rganet Tjej, 31 år

Det gör du ju verkligen inte alls!
Jo, men precis. Jag har själv börjat släppa fler och fler av mina komplex och bara slänger argument i ansiktet på folk som påstår att man "ska" se ut på ett visst sätt, jag är så trött på det så jag skulle kunna gråta dygnet runt de kommande fem åren.
Folk verkar tendera att haka upp sig på att idealet är till exempel smal för tillfället och försöka slå tillbaks mot det genom att länka bilder och liknande på sociala medier om att "riktiga kvinnor har kurvor" etc etc.
Problemet är ju inte vad det tyngsta idealet är, utan att ett ideal pushas för hårt och ställer krav.
En riktig kvinna ser ut precis som kvinnan i fråga råkar se ut, gäller såklart män också men jag hoppas du förstod vad jag menade nu c:

Valentine Tjej, 30 år

Tack babe!

Angående ett inlägg
Valentine Tjej, 30 år

Tack älskling! Jag saknar dig och Jonas kan inte vänta på att få träffa dig. <3

Angående ett inlägg
goneone 28 år

Ah förstår...! Ja jag var besatt av henne i många år. Men tja, det känns som om hon ändrats till någon jag inte ser upp till lika mycket längre... plus att jag tycker bättre om hennes äldre musik. Menmen, hon har ju ändå varit en gigantisk inspiration så hon har väl alltid kvar en plats i mitt hjärta!

goneone 28 år

Awesome! Själv började jag väl lyssna när jag var 10, men har börjat överge henne nu faktiskt...

goneone 28 år

Åh, EA-quote i presentationen! Hur länge har du tyckt om henne?