Riktigt namn:
Linnea Civilstatus:
Singel
Läggning:
Bisexuell
Intresse:
Kreativitet
Bor:
I skogen
Politik:
Röd
Dricker:
Vin
Musikstil:
Allt
Klädstil:
Blandat
Medlem sedan:
2008-09-06
Haha ja men vad bra!
Har gjort ett par FATTA-videos med, när vi ändå är inne på ämnet.
Finns två på pressen (kallar man det ens så längre?), om du är intresserad!
Jonatan berättade nyss att jag inte har någon plats i hans liv. Jag känner för att självdö, men samtidigt så kan jag inte göra det för jag vill inte att du ska bli ledsen och jag vet att du skulle bli ledsen om jag dog. Du är en av få som jag verkligen tror skulle bli jätteledsna.
Det gör du ju verkligen inte alls!
Jo, men precis. Jag har själv börjat släppa fler och fler av mina komplex och bara slänger argument i ansiktet på folk som påstår att man "ska" se ut på ett visst sätt, jag är så trött på det så jag skulle kunna gråta dygnet runt de kommande fem åren.
Folk verkar tendera att haka upp sig på att idealet är till exempel smal för tillfället och försöka slå tillbaks mot det genom att länka bilder och liknande på sociala medier om att "riktiga kvinnor har kurvor" etc etc.
Problemet är ju inte vad det tyngsta idealet är, utan att ett ideal pushas för hårt och ställer krav.
En riktig kvinna ser ut precis som kvinnan i fråga råkar se ut, gäller såklart män också men jag hoppas du förstod vad jag menade nu c:
Ah förstår...! Ja jag var besatt av henne i många år. Men tja, det känns som om hon ändrats till någon jag inte ser upp till lika mycket längre... plus att jag tycker bättre om hennes äldre musik. Menmen, hon har ju ändå varit en gigantisk inspiration så hon har väl alltid kvar en plats i mitt hjärta!