Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 165

Bli medlem för att diskutera
Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

0HYEZFINDUS: vill bara säga att fjortisar är ÄCKLIGA! och BITCHIGA! ^-^

0HYEZFINDUS Tjej, 31 år

håll er till ämnet då tack.

Jennifur Tjej, 31 år

OHYEZFINDUS: ne vi kom in på de samtalet bara XD

0HYEZFINDUS Tjej, 31 år

har fjortisarna något med misstolkningar att göra? jag förstår inte riktigt.

Jennifur Tjej, 31 år

liand: ne ksk inye XD har ingen anning om när ja ska börja igen X))

liand Tjej, 29 år

fjortiskiller: japp, då hamnar du hos Billy eller torun ... inte för att du skulle byta till min skola på allvar ^-^

Jennifur Tjej, 31 år

liand: ja blir 16 men har ledigt från skolan för depp o ja har gått om en klass så ja ska börja 9:an i år xp

liand Tjej, 29 år

liand: oj då '-,-
sexig stavning :P

liand Tjej, 29 år

fjortiskiller: Billy är.. hur ska man säga det?.. GALEN!
Och torun *ryyys* , största fjortisen!
fylde du 15 iår eller ska du fylla 16?

Jennifur Tjej, 31 år

liand: ja har gått om en klass xp btw va e de me honom? XD

liand Tjej, 29 år

fjortiskiller: det vill du inte... eftersom du är 15 skulle du antingen hamna i samma klass som Billy eööer Torun... man vill inte vara med någon av dom : (

Jennifur Tjej, 31 år

liand: ja tror att ja börjar i din skola när ja ska börja skolan igen!:O

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

liand: HAHA well done!! ;D <33333333

liand Tjej, 29 år

grodslem: teehee ^-^

liand Tjej, 29 år

WannaBe: Klart dom är :D
Jag och en snubbe i bnioan har gått och skjutit dom i skallen
(MOUAHAHAHHA)

fjortiskiller: NEJ, jag lovar :O Helt sjukt. Men våran skola e typ HARD CORE xD

Jennifur Tjej, 31 år

WannaBe: håller me dej XD

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

liand: haha, hoppas att dom andra har dött ^-^

Jennifur Tjej, 31 år

WannaBe: hahah aah XD


liand: haha alla e fjortisar förutom typ 7 stycken xp

liand Tjej, 29 år

fjortiskiller: stackare... i min skola är dom typ utrotnings hotade.. det finns typ bara 5 i varje årskurs
Och då är vi femti elever pär (<- haha) årskurs...O.O

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

fjortiskiller: bra, då e vi iaf 2 om dt atm :p

Jennifur Tjej, 31 år

WannaBe: vem gör inte?-.-'

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

fjortiskiller: *Go0ch! jag hatar fjortisar -.-''

Jennifur Tjej, 31 år

liand: på min skola som ja inte går i längre xp finns de bara fjortisar typ XD

liand Tjej, 29 år

fjortiskiller: ibland så ^^P

Jennifur Tjej, 31 år

liand: okej O.o random xp

liand Tjej, 29 år

fjortiskiller: kul som faaan var det att sitta med dom.. kanske ska göra det oftare (sorry jair <3)
Hahaha,kommer dissa min så kallade fjortis polare då (åter igen, flååt jirren )
Jag har kommit på en sak.. men brukar ALLTID sitta med samma personer i matsalen O.O
Alla i min skola sitta ALLTID med samma personer. och det är inte bara i min klass som det är så.. HELA skolan

Jennifur Tjej, 31 år

liand: hahahhhahahahahah XD fett nice ju!!! XD

liand Tjej, 29 år

Anthony och lucas vid matbordet i skolan.
A: "Men sluta pilla."
L: "Jag får pilla om jag vill! Det är mitt hål!!!! >.<"
Lucas skriker över hala matsalen och vi får lite konstiga blickar från niorna. Han pratade om ett hål i sina jeans. Jag skrattade bara lagom mycket (det vill säga att jag ramlade ner på golvet och vi fick ändå fler konstiga blickar)

En stund senare:
Jag sitter och pillar i maten (ungs stekt falukorv med senap och boston gurka.. mums *kvälningar*)
Lucas: "jag kan ta din korv."
Anthony: "om du ska ta någons korv kan du ta min. Jag vill inte ha den längre..." och han låter fett sad när han säger det också.
Jag och Lucas börjar garva som idioter och Anthoiny fattar ingenting ^^
Sjukt kul lunch i alla fall :D

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

WannaBe: jaa...
0HYEZFINDUS: vadå? :<

0HYEZFINDUS Tjej, 31 år

HollywoodUnde_ad: Lär dig stava.

PieMan Tjej, 28 år

LOLLiPOPTROLL: Hoho, jag har exakt samma humor! xD

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

LOLLiPOPTROLL: haha Aa xd harru msn? pm:a mej om du vill ^-^

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

Knuullkungen: fattar dt int xs

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

LOLLiPOPTROLL: umm....dt var juh jätte roligt...<.<

PILOT Tjej, 30 år

Wildisthewind: HAHA XD

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

HollywoodUnde_ad: haha dt var bra misstolkning xd

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

kompis: Vil du köpa en klubba på kiosken?
jag: Vaaah??
kompis: ja du vet en sån där lång och smaskig
jag: lol? -.-
kompis: MEN INTE PÅ DET SÄTTET!!

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

Wildisthewind: HAHAHAH

HollywoodUnde_ad Tjej, 27 år

grodslem: Whaaat??? jag har trott att det var typ något achle med string på hela tiden?!? -.- jag trode iiinte det var en lampa?! Shiiiiit -.- "TOTAL MISSTOLKNING"

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

xXrawrieXx: jaha, hahaha Okejj xd

0R1G1N4L Tjej, 31 år

WannaBe: mamma tyckte att pappa skulle skala av den här röda plasten på falukorven som vi skulle äta till lunch.. xD

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

xXrawrieXx: haha, hon sa vadå? xd

0R1G1N4L Tjej, 31 år

WannaBe: min mamma sa det till pappa förut.. *ASG* xD

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

xXrawrieXx: haha Okejj xd

0R1G1N4L Tjej, 31 år

"Tror du att du kan klä av korven lite?" CX

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

sharkbait: haha typ, sjukt juh xd

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

PanicAttack: haha, toppen xd

sharkbait Tjej, 30 år

om det hade varit en människa, och den där blomman som är längst ner till höger.
Då måste ju hon ha tatueringen på insida lår? normalt? haha :3

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

0HYEZFINDUS: haha, eller hur! xd we understand but not the retarted's xd

0HYEZFINDUS Tjej, 31 år

WannaBe: precis. varför i helvete skulle den tjejen ha ett jävla salladsblad (?!?!?) på röven?