Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 165
0HYEZFINDUS: vill bara säga att fjortisar är ÄCKLIGA! och BITCHIGA! ^-^
håll er till ämnet då tack.
OHYEZFINDUS: ne vi kom in på de samtalet bara XD
har fjortisarna något med misstolkningar att göra? jag förstår inte riktigt.
liand: ne ksk inye XD har ingen anning om när ja ska börja igen X))
fjortiskiller: japp, då hamnar du hos Billy eller torun ... inte för att du skulle byta till min skola på allvar ^-^
liand: ja blir 16 men har ledigt från skolan för depp o ja har gått om en klass så ja ska börja 9:an i år xp
liand: oj då '-,-
sexig stavning :P
fjortiskiller: Billy är.. hur ska man säga det?.. GALEN!
Och torun *ryyys* , största fjortisen!
fylde du 15 iår eller ska du fylla 16?
liand: ja har gått om en klass xp btw va e de me honom? XD
fjortiskiller: det vill du inte... eftersom du är 15 skulle du antingen hamna i samma klass som Billy eööer Torun... man vill inte vara med någon av dom : (
liand: ja tror att ja börjar i din skola när ja ska börja skolan igen!:O
liand: HAHA well done!! ;D <33333333
grodslem: teehee ^-^
WannaBe: Klart dom är :D
Jag och en snubbe i bnioan har gått och skjutit dom i skallen
(MOUAHAHAHHA)
fjortiskiller: NEJ, jag lovar :O Helt sjukt. Men våran skola e typ HARD CORE xD
WannaBe: håller me dej XD
liand: haha, hoppas att dom andra har dött ^-^
WannaBe: hahah aah XD
liand: haha alla e fjortisar förutom typ 7 stycken xp
fjortiskiller: stackare... i min skola är dom typ utrotnings hotade.. det finns typ bara 5 i varje årskurs
Och då är vi femti elever pär (<- haha) årskurs...O.O
fjortiskiller: bra, då e vi iaf 2 om dt atm :p
WannaBe: vem gör inte?-.-'
fjortiskiller: *Go0ch! jag hatar fjortisar -.-''
liand: på min skola som ja inte går i längre xp finns de bara fjortisar typ XD
fjortiskiller: ibland så ^^P
liand: okej O.o random xp
fjortiskiller: kul som faaan var det att sitta med dom.. kanske ska göra det oftare (sorry jair <3)
Hahaha,kommer dissa min så kallade fjortis polare då (åter igen, flååt jirren )
Jag har kommit på en sak.. men brukar ALLTID sitta med samma personer i matsalen O.O
Alla i min skola sitta ALLTID med samma personer. och det är inte bara i min klass som det är så.. HELA skolan
liand: hahahhhahahahahah XD fett nice ju!!! XD
Anthony och lucas vid matbordet i skolan.
A: "Men sluta pilla."
L: "Jag får pilla om jag vill! Det är mitt hål!!!! >.<"
Lucas skriker över hala matsalen och vi får lite konstiga blickar från niorna. Han pratade om ett hål i sina jeans. Jag skrattade bara lagom mycket (det vill säga att jag ramlade ner på golvet och vi fick ändå fler konstiga blickar)
En stund senare:
Jag sitter och pillar i maten (ungs stekt falukorv med senap och boston gurka.. mums *kvälningar*)
Lucas: "jag kan ta din korv."
Anthony: "om du ska ta någons korv kan du ta min. Jag vill inte ha den längre..." och han låter fett sad när han säger det också.
Jag och Lucas börjar garva som idioter och Anthoiny fattar ingenting ^^
Sjukt kul lunch i alla fall :D
WannaBe: jaa...
0HYEZFINDUS: vadå? :<
HollywoodUnde_ad: Lär dig stava.
LOLLiPOPTROLL: Hoho, jag har exakt samma humor! xD
LOLLiPOPTROLL: haha Aa xd harru msn? pm:a mej om du vill ^-^
Knuullkungen: fattar dt int xs
LOLLiPOPTROLL: umm....dt var juh jätte roligt...<.<
Wildisthewind: HAHA XD
HollywoodUnde_ad: haha dt var bra misstolkning xd
kompis: Vil du köpa en klubba på kiosken?
jag: Vaaah??
kompis: ja du vet en sån där lång och smaskig
jag: lol? -.-
kompis: MEN INTE PÅ DET SÄTTET!!
Wildisthewind: HAHAHAH
grodslem: Whaaat??? jag har trott att det var typ något achle med string på hela tiden?!? -.- jag trode iiinte det var en lampa?! Shiiiiit -.- "TOTAL MISSTOLKNING"
xXrawrieXx: jaha, hahaha Okejj xd
WannaBe: mamma tyckte att pappa skulle skala av den här röda plasten på falukorven som vi skulle äta till lunch.. xD
xXrawrieXx: haha, hon sa vadå? xd
WannaBe: min mamma sa det till pappa förut.. *ASG* xD
xXrawrieXx: haha Okejj xd
"Tror du att du kan klä av korven lite?" CX
sharkbait: haha typ, sjukt juh xd
PanicAttack: haha, toppen xd
om det hade varit en människa, och den där blomman som är längst ner till höger.
Då måste ju hon ha tatueringen på insida lår? normalt? haha :3
0HYEZFINDUS: haha, eller hur! xd we understand but not the retarted's xd
WannaBe: precis. varför i helvete skulle den tjejen ha ett jävla salladsblad (?!?!?) på röven?