Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 163
GLiNTSTAR: ahha nee kanske inte men jag var ju inte ens så smart att jag försökte läsa heller xD
WannaBe: hahahah jomen precis! XD
cupcakeviolence: jo fast jag fick reda på det genom att läsa, jag visste inte heller innan XDDD <333
GLiNTSTAR: hahah meeen det är du inte :c du kom ju på det där med lampan före mig så då är det väl jag som är lite efter x'D
GLiNTSTAR: haha snacka om missklick :p
CupcakeViolence: OJJJ HAHAHAH JAG SKREV TILL MIG SJÄLV DÄR UNDER XDDDD
hahahahahahah jag känner mig lite efter! loool ): <3
GLiNTSTAR: hahahahha jag såg bara bilden, tanken slog mig inte ens att läsa det :o xD
GLiNTSTAR: jomen jag fattade de först när jag läste ''lamp'' jag ba JAHA!!!! XDDDDD
loooool typ trög >w< <3
GLiNTSTAR: hahaha jag tyckte väl att bilden var lite för pervers XD hahahaha
CupcakeViolence: HAHAHHAHAHA XDDDDD
GLiNTSTAR: vaffan jag hade inte ens sett att det var en lampa! :o XD HAHAHh men när du sa det så såg man faktiskt den, men jag misstolkade också bilden skit mycket xD
jag fattade seriöst inte att de va en lampa förrens jag läste texten, lol
har alltid misstolkat denna bild xd
när min ex pojkvän hade den som vb trodde jag han va seriöst skit perv, LOOOOL fan va
störd jag känner mig,, hoho även lång tid tillbaka :x
men att jag fortfarande misstolkar bilden är sjukt!
hihi, jag älskar misstolkningar xd
grodslem: Haha helt underbart ;D tehehe
grodslem: Haha dog typ av skratt nyss! :O
Kompis: Jag hittar inte hålet :C
Jag: MEN där är de!!!!
Kompis: DEN GÅR INTE IN!!
Jag: JO tryck!!!!
sen kom jag på hur de lät xD Hihihih
grodslem: HAHHAHAHA så klockren!!! xD härligt
Somebody: Jag vet!! D: helt konstig. plus att den jagar mig! i huset! den springer lös x_X
ALLTSÅ åh blev as rädd i morse gick upp och hör ett ljud : öh öh öh öh öh öh
går ner för trappen då sitter min svarta luddiga monster kanin och låter öh öh öh
gissa om jag tolkade fel XD
ROOSASMUURF: alltså man kan ju inte ta filmen på allvar! xD
haha, snackade med min kompiz på skype och han åt på en godis-klubba, sedan efter 5min sa jag att jag hade tråk...då frågade om jag fick komma o och smacka på hans klubba xd
kollade på The Shining!
hahahahahaha kolla vilket jävla peddo smile dom har hela tiden xD
Och vad vi skratta när dom sa¨you..have bean... a very...bad...boy ¨ och peddo smile XD
Snarare felsägning elr nått annat men ändå. Ja o A var hemma hos M, vi sitter o äter nudlar o pratar om ngt då vi hör ett stön från M's strorebror i rummet bredvid.
A: What is he doing?
M: Vet ni vad jag är sugen på?
Jag: Orgasm!
M reagerade inte på A's fråga, utan skulle precis byta samtalsämne. x3 Ja svarade på A's fråga xD
ROOSASMUURF: HAHAHAHAHAHAH XD
ROOSASMUURF: hahahhahahaha xd så jävla awsome! XD
euforisk: word
0HYEZFINDUS: sant... men om man har riktigt tråkigt så kan det faktiskt vara kul ^^) (y)
jag fatta inte bilden förns nu XD
6FuCkMe6: hahahahhahahahahahahahahahahahha asgrav! XD
Kompis: Men... kom igen spruta då! xP
Jag: Kan man få typ festsug?
Efter jag skrev det märkte jag hur fel det lät xO
ja o min kompis satt o målade med tipex i skolan o sen så droppade de tipex på golvet o vi fatta inte de förrän de kom en o bah:
Va äre för vitt på golvet?
haha, va o handla nyss...då fick jag lov o ta vagnen till alla varor...den va proppfull...mamma ba: ska jag hjälpa den med vagnen? o jag: nej mamma, jag kan hantera den....hoppas att ni fattade :p
6FuCkMe6: hahaha xD ja, man vet ju aldrig :P
6FuCkMe6: hahaha xD solklart!
AW3SOM3N3SS: dt e sant juh xd
AW3SOM3N3SS: HAHA, Okejj xd men hon borde ha fattat vid den åldern hon ä' i xd (no hard fealings)
AW3SOM3N3SS: haha tyckte samma xd
nanachan: Gosh! min pappa GÖR maten...fattade du nu då? xd
haha! jag o min kompiz chatta på msn...så jag gick hem för att äta...men innan dt gick jag ut på datan lite till maten blir klar...då frågade kompizen...e du klar? jag ba: nej...pappa gör maten...snacka om vidrig misstolkning? :p
LolleehGaY: HAHA, nae...du e int ensam :p
machi_chou: o m f p s
failkid960408 & Masso: JISSES! galna misstolkningar.
Masso:tss:)
failkid960408: HAHAHAHA xD NAJS! xD du har ingen lärare som säger: sluta prata man blir ju spänd!! xD
min kompis bah: den sög!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag bah: tänk på vad du säger!
hom menade att pennan va dålig XD
jag va med en kompis idag oh jag käka pizza oh jag råka säga en lite snuskig sak XD
jag bah:kan det sluta rinna!!!!!!!
Min syrra: Din sladd ligger lite konstigt
Jag: Varrå?
Min syrra: Den håller på att åka ur
Jag: Men kan du trycka in den då?
.....
x'D
haha idag XD
mina kompisar och jag var i kyrkan (vi konfimerar oss) och då säger en av dom "Kom Amanda så går vi och älskar!"
Hahahahahahahhahha XD
liand: haha, smart sakt igentligen xd
mamma precis nu till min storasyster i telefon: "men då kör vi in det imorgon på dig då"
HAHAHAHA, hon snackar om systers studiebidrag ^-^
men kul ändå xD
ROOSASMUURF: hahahahahahahah, den var super xd