Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 160
lalalaa: =D
purpleheart: :D:D
lalalaa: xD
purpleheart: hahaha :P
lalalaa: äntligen nån som gör det :O
xD
purpleheart: HAHAHA, jag tror dig :P
jag: men stoppa in den bara! ;o
jonte: nästaaaaan
jag: går deet?
jonte: borde la fan du veta? D:
jag: okej den sitter bra där :O nu kör vi !!
hehehe.... vi överdrev oss själva inför klassen vid pennvässarn :/
lalalaa: jag dog med någon jävel återupplivade mig O_e
purpleheart: HAHAHA :P herregud, om jag hade varit där så hade jag antagligen inte levt nu, jag hade dött av skratt x)
lalalaa: hahaha jaa det var skit kul xD
det värsta var att han sa det högt på en sy slöjd lektion O.o
purpleheart: HAHAHAH, ofta :P
Min kompis: Jag måste köra upp den där imellan xD
hahahaahhaa XD
(han spelade ett spel på mobilen)
hahahahahhha xD
bevel: HAHA :P
Mannen frågas ut av doktorn:
- Körde du och hustrun 69:an nyligen?
- Har jag hår mellan tänderna?
- Nej, men du har bajs i näsan!
Djuren i skogen lovade varandra att inte äta varandra.
Plötsligt kom ormen och fångade haren och åt upp honom.
Men ormen skämdes och spydde upp haren.
Då sade haren:
- Jag har aldrig förr blivit så avsugen...
(jag när jag var pissnödig)
" Ååååh, jag håller på att spricka"
hahahah zD nån som fattar ??? xD
:D:D
neverscream: X)
piffen: mhm förstår de xD
neverscream: japp det gjorde vi XD
piffen: haha fan va ni måste ha skrattat xD
min lärare till min kompis på matten angående prov:
- Jag vet att jag är hård men du måste lega manken till. Snart biter jag dig i näsan
haha XD
Hahaha min klockrena kommentar idag.. "Fan va korven e hård!" HAAHAHAH misstolk..
GLiNTSTAR: omfg... fett med misstolk.. XD
Ibreathmusic: HAHAHAHA jag fattar X'D
PanicAttack: HAHAHAHHAHAHAHAH XD
Ibreathmusic: hahah jomen idag sa jag till min killkompis ''jag vill rida på dig''
senare ''hoppa upp mig!!!'' EFTER DET ---> ''AJ INTE SÅ HÅRT'' looool
han höll hårt när jag red på hans rygg D:
rr2tears: HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA JÄVLA NEGER
BLOBFISH: haha skiit samma, nu vet man han att vill ha grupp 6 xd
BLOBFISH: haha om en lärare säger så vill hon/han/dt hadt juh o dt e int kul xd
BLOBFISH: haha största misstagen för dom xd
jag oh en kompis skulle lyssna på en kille som sjunger på youtube
oh hon bah sätt på han
hahahahahahahahahhaahahhaahahahahahahahah
zEEK: HAHHA jaa jag tror det :o en grupp enbart gjord för oss 8D
känner mig speciell <3 aha (i) det är därför de gjorde gruppen... för att jag är awesome och misstolkar allt! :D
CupcakeViolence: Kanske därför denna gruppen gjordes? Enbart för oss 3 O_o Vi misstolkar allt D:
HAHAHAHAHA
mahahahhaahh ni båda vill ha mig bara för att jag är awesome 8D
haha och faan vad man misstolkar o.0 XD
nyaah: Ska du skicka mig på mig själv? .___.'' Blir komplicerat nu. . .
Men jag vill inte ha dig där DDD: (zEEK) (fan va de där lät sjukt misstolkande.)
haha bara för att jag är awesome 8D
CupcakeViolence: Kan jag oxå komma? Jag kan hjälpa dig att göra ljud i din säng (misstolkning .__.'') genom att hoppa i den! (aha, inte misstolkning! :D)
CupcakeViolence - VI SES! :DDDDDD
zEEK - LÄGG DIG INTE I ANNARS SÅ SKICKAR JAG VÅLDTÄCKMÄN PÅ DIG!
nyaah: VI SES I MITT RUM :D
zEEK: haha det visste jag redan men tack iaf :D <3
Såhär långt har jag kommit en så länge. . . CupcakeViolence = Awesomee ++ för hon är söt och snäll :3333 Nyaah = Awesomee + bara för hon är läskig. . . o_o Så cupcake vinner! NAO STFU! Xd
zEEK: faktiskt inte... jag sparkar bara på henne ^__^
CupcakeViolence: Jag är inte rädd för spöken mahahahahahahahahha!
men aja, nu ska jag typ... sova (under din säng) pusshej :D
meen då kommer jag och spökar för dig enda tills du dör <_<
jaa du är hur snäll som helst :o (<3)
CupcakeViolence: Rape. . . o.o
Men då sparkar jag ut dig igen till du bryter nacken och dör :D
erkänn att jag är så snäll (<3)
meeen då kommer jag in igen och kväver dig med dammtussar <_<