Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 138
shadox: hahaha! min kompis skrev igår på msn att hennes storebror inte fick till det.. i självaverket handlade dt om att han inte kunde fixa sin cam xD
( i telen med en kompis)
K: aj, jag tror jag körde in den för hårt!
Jag: uhm va?
K: Jaaa, åhh det börja blöda, fan vad ont det gör!
Typ missuppfatta rejält xD
hon höll alltså på att sätta fast lösnaglar xD
THEMASTER: hahahah xD
eatsoup: i´m (so fucking) loving it xD
THEMASTER: nice praice(wtf?) på burger kingx)
eatsoup: a men det e nice ;D
THEMASTER: med tanske på min fin fina sång röst så, klart(a)
eatsoup: aw xD sångfågel alltså? ;D
THEMASTER: haha^^ men jag älskade att sjunga den C:
eatsoup: haha aw xD den kan bli lite tjötig efter ett tag O.o ;)
THEMASTER: nja... Det va inte alla som tyckte x)
eatsoup: HAHA underbart x)
THEMASTER: HAHAH xD jag sjöng på polly låten 24/7 x)
eatsoup: a men det e tur eftersom dt e reklam hEEla tiden -.- .. när ja va liten kunde ja typ varje reklam utantill 8D hahah xD så ja skulle säkert gått runt och sagt denna me xD
THEMASTER: hahaha xD tänk vad roliga reklamer det finns x)
eatsoup: haha säger detsamma xD såg den i morse x)
THEMASTER: jag såg den nyss, och jag höll på att dö xD
eatsoup: hahaha den e så ful xD
(reklam)
jarlsberg, smaken sitter i hålen. xD
Min syrra när jag ''piskade'' henne lätt på skoj med en sladd:
''Akta! Du kan spräcka ingångarna! O:''
MeLoveYou: Haha =D
Zedox: Haha det gör jag med. Tror att durex och stayhard kanske borde byta namn.
Acnestis: yess <3
Black_Dead_Heart: Apsoluut x)<33
Acnestis: mysigt <333
Black_Dead_Heart: puss på dig själv x)
Acnestis: puss XD
Jag garvar alltid åt namnet på en vis sida.
Stayhard.se XD
Black_Dead_Heart: haha yeeey ;D<3
Acnestis: de gillar vi XD <3
klat som fan man e porrig :D
haha porriga ungar
CookieWhore1: haha,. klockren :p
Malice592: hahaha, WOW! =D
jag o min kompis :
Jag : MÅSTE DU TA I SÅ JÄVLA MKT
Han : Jaa faktiskt ;O annars får jag aldrig in den !!
Hehu så kan det gå om man provar skor s;
Jag och min mamma när hon hade ropat att det var lunch för en stund sedan:
Mamma: Malin, vad gör du?
Jag: Jag kommer!
hahaha XD
poetrygirl: hahahahahah fyfan!!
Poetrygirl: Hahaha fan va kul. Hade typ dött av asgarv ^^
Maya_galning: Haha självklart xD!! Alltid lika kul..
KaptenMupp: HAHAHA!
"Kommer du snart eller?" xD
INFORAKILL: hhhahahahahah xD nu fattar ja xD
Dock det är väl en parodi bild? :) Misstolkar mesta för övrigt :D
NÅGON SOM SETT IPREN REKLAMEN ELLER VAD DEN HETER?
DÄR EN KILLE TAPPAR EN TVÅL I EN DUSCH SÅ STÅR EN ANNAN KILLE BAKOM
SÅ STÅR DET : SMÄRTA KAN KOMMA PLÖTSLIGT
XD
kurtis: Jag gapskrattade när jag såg den och min fostermorsa trodde jag förlorat vettet o-o .. Och den var ju inte ens rolig ? XD
jaaa. jag har skrattat åt den reklamen med! xD ... alltså..vad tror dom att man ska tro egentligen?
En kompis i tisdags: Jessica, kan du sätta på vattenslangen där borta?
Jag: Vart, *fniss*
Hon: Följ slangen sen ner i en källare typ x)
Circuit: yepp x3
INFORAKILL: hahah ^^
MeLoveYou: jaa x)))