Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 137

Bli medlem för att diskutera
broderkent Tjej, 29 år

INFORAKILL: Haha, ''stöter du på hundar?''

INFORAKILL Tjej, 28 år

jag: vill ha den i munnen juuu!

alltså snackade jag om ett snöre.




kompis: jag ska klara denna banan utan att stöta på en hund.
jag: stöter du på hundar?
kompis; ... va ? nej.



vi snackade om ett spel...

Malice592 Tjej, 31 år

p0pk0rn: hahaha x)

angeliiiicaaaa Tjej, 31 år

jag och en kompis:

Jag: men den har ju snakebites!:D
kompis: vart då?!:D
jag: Där nere!:D
kompis: hahaha *död* xD

vi pratade om att dödskallen på min tröja hade snakebites x)

Malice592 Tjej, 31 år

Maya_galning: hahaha I know XD

Malice592 Tjej, 31 år

min bror, mamma, pappa och jag:
Bror: Aj! Mamma han vrider på den!
Mamma: Vilken då??
Pappa och jag: *asg*

Pappa och min bror skojbråkade och pappa vred på hans fot eller nåt så det gjorde ont xD

XxDUMBOMxX Tjej, 33 år

Tjix: hahahahaha bäst<3

Lookiie Tjej, 28 år

morsan läser på en medicin flaska samtidigt som hon pratar med farsan.
Hon: De är Oral lösning i den här!

Tjix Kille, 34 år

Jag; Varför ska han äta min vegantårta?
Mor; För han är laktosintolerant.
Jag; Jahaja, jag låter honom hellre dö än äter min tårta.
Mor; Du förväntar väl dig inte att jag ska göra en hel tårta till på din grädde?
Jag; O_o och började asgarva.

lillamus Tjej, 38 år

kompis säger: du vill ha cigg
syster säger ´: ja dte vill jag ha
jag säger: jag vill ha något helt annan
syster och kompis och nalle dör av skratt

Dlicious Kille, 36 år

1MSOEM0: det är mycket roligare när man misstolkar saker :D

iNY0URF4C3 Tjej, 29 år

Dlicious: HAHA. ja, jag är en sån människa. om han inte kan leva med det kan han ... dö D:

Dlicious Kille, 36 år

1MSOEM0: misstolka pappa är lite illa ;O

iNY0URF4C3 Tjej, 29 år

ja, min pappa sa det mest misstolkande saken till mig .
han : vill du ha bröd eller korv , eller båda två samtidigt.
jag : HAHAHAH. det kan du fråga någon som vill ha mat ;)
han : misstolknings humor är kul eller vadå ? -.-
jag: SOM FAN .
jag har dålig humor :c

WonderChildx Kille, 31 år

O_o

KillHappiness Kille, 33 år

Lemix_Doomlord: exakt <3

KillHappiness Kille, 33 år

Lemix_Doomlord: hahaha respekt XD <3

AlbaGuttan Tjej, 29 år

krossaallt: Såå mistolkande men jag säger likadant hela tiden ^^

KillHappiness Kille, 33 år

Korv med bröd. <3 jag tänker på mat XD <3 not <3

PerfectAct Kille, 35 år

krossaallt: HAHAHA spot on!

broderkent Tjej, 29 år

min sexåriga kusin: min är större än allas andras, för jag slickar och suger bara, ni biter.

ja, vi snackade om glass alltså.

INFORAKILL Tjej, 28 år

rr2tears: jag misstolkade ;D
HAHA neh-

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

poetrygirl: jag vet ;)

baconburgurr Tjej, 30 år

JuliaSkywalker: jag vet, visst vare kul ?

baconburgurr Tjej, 30 år

min kompis kille ville göra ett sånt där facebook test på hur bra man e i sängen :P
Han: Kom Madde så försöker vi!
Hon: Jag e för trött Joel :c
Han: Omen kom vi gör det här vid din brorsas dator :O
Hon: ........ VAD ÄCKLIG DU E !! Jao... så kan det gå :c

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

poetrygirl: jag kom på den själv (a'

Intelikacoolsomdu Kille, 32 år

kan du dra saken hit? den ligger ngn stanns i busken....wtf? O.o'

SPiDERMANFFS Tjej, 28 år

iland: HAHAHHA

liand Tjej, 29 år

min andrahandskomis (asså min kompis kompis)
Satt cid en stol och skulle resa sig upp: AJ MITT FITTHÅR!

Hon fastnade med sitt über långa hår i stolsryggen xD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

shadowofafallen: haha xD

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

Zedox: den sa min kompis anders... och när vi gick i GBG såg vi en bil som det stod STAYHARD.SE över hela sidan.. vi dog xD haha

Edgy 29 år

Stayhard.se

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

shadowofafallen: hahaha fint xD

xXBeeroXx Kille, 31 år

min kompis ringer mig
A:du jag var och kollade på din träning idag och efter träningen märkte jag fan va hård din tränare är :O
J:eh okej ba att vet
A:jo men inte misstolka asså xD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

Tjix: HAHAHA XD

Troy Kille, 30 år

rr2tears: hahaha mcrolld XD

SPiDERMANFFS Tjej, 28 år

Tjix: HAHHAHAHAH

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

Tjix: omg XD haha

Daniel Kille, 31 år

Tjix: HAHAHAHA XD

Tjix Kille, 34 år

"Den är skit svår att ställa upp om den är len och glänsig"

Jag pratar om att ställa upp en mohawk.

Hurricaneyears Tjej, 32 år

xXSvumPXx: HAHHA XD

Prophet Tjej, 30 år

Jag: Ser du det där?
Kompis: Nej, vart?
Jag: Kolla närmare, peta lite :P

LooneyTun3s Tjej, 30 år

jag och en kompis skrev på msn.
C: vill du komma och leka med mig idag? :D
Jag: va? xD

Dumheter Kille, 29 år

ta bort h:et på va! :@

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

JuliaSkywalker: MAHAHA va ja inte kommer på ngt att skriva x)

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

JuliaSkywalker: höhöhö

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

JuliaSkywalker: a fan xD

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

JuliaSkywalker: hahaha vet hur d e :$ XD

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

JuliaSkywalker: jag ser det som en extra rolig egenskap :D 24/7 snackar vi här xD

PrettylittleAlex Tjej, 32 år

JuliaSkywalker: tihi