Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 137
INFORAKILL: Haha, ''stöter du på hundar?''
jag: vill ha den i munnen juuu!
alltså snackade jag om ett snöre.
kompis: jag ska klara denna banan utan att stöta på en hund.
jag: stöter du på hundar?
kompis; ... va ? nej.
vi snackade om ett spel...
p0pk0rn: hahaha x)
jag och en kompis:
Jag: men den har ju snakebites!:D
kompis: vart då?!:D
jag: Där nere!:D
kompis: hahaha *död* xD
vi pratade om att dödskallen på min tröja hade snakebites x)
Maya_galning: hahaha I know XD
min bror, mamma, pappa och jag:
Bror: Aj! Mamma han vrider på den!
Mamma: Vilken då??
Pappa och jag: *asg*
Pappa och min bror skojbråkade och pappa vred på hans fot eller nåt så det gjorde ont xD
Tjix: hahahahaha bäst<3
morsan läser på en medicin flaska samtidigt som hon pratar med farsan.
Hon: De är Oral lösning i den här!
Jag; Varför ska han äta min vegantårta?
Mor; För han är laktosintolerant.
Jag; Jahaja, jag låter honom hellre dö än äter min tårta.
Mor; Du förväntar väl dig inte att jag ska göra en hel tårta till på din grädde?
Jag; O_o och började asgarva.
kompis säger: du vill ha cigg
syster säger ´: ja dte vill jag ha
jag säger: jag vill ha något helt annan
syster och kompis och nalle dör av skratt
1MSOEM0: det är mycket roligare när man misstolkar saker :D
Dlicious: HAHA. ja, jag är en sån människa. om han inte kan leva med det kan han ... dö D:
1MSOEM0: misstolka pappa är lite illa ;O
ja, min pappa sa det mest misstolkande saken till mig .
han : vill du ha bröd eller korv , eller båda två samtidigt.
jag : HAHAHAH. det kan du fråga någon som vill ha mat ;)
han : misstolknings humor är kul eller vadå ? -.-
jag: SOM FAN .
jag har dålig humor :c
O_o
Lemix_Doomlord: exakt <3
Lemix_Doomlord: hahaha respekt XD <3
krossaallt: Såå mistolkande men jag säger likadant hela tiden ^^
Korv med bröd. <3 jag tänker på mat XD <3 not <3
krossaallt: HAHAHA spot on!
min sexåriga kusin: min är större än allas andras, för jag slickar och suger bara, ni biter.
ja, vi snackade om glass alltså.
rr2tears: jag misstolkade ;D
HAHA neh-
poetrygirl: jag vet ;)
JuliaSkywalker: jag vet, visst vare kul ?
min kompis kille ville göra ett sånt där facebook test på hur bra man e i sängen :P
Han: Kom Madde så försöker vi!
Hon: Jag e för trött Joel :c
Han: Omen kom vi gör det här vid din brorsas dator :O
Hon: ........ VAD ÄCKLIG DU E !! Jao... så kan det gå :c
poetrygirl: jag kom på den själv (a'
kan du dra saken hit? den ligger ngn stanns i busken....wtf? O.o'
iland: HAHAHHA
min andrahandskomis (asså min kompis kompis)
Satt cid en stol och skulle resa sig upp: AJ MITT FITTHÅR!
Hon fastnade med sitt über långa hår i stolsryggen xD
shadowofafallen: haha xD
Zedox: den sa min kompis anders... och när vi gick i GBG såg vi en bil som det stod STAYHARD.SE över hela sidan.. vi dog xD haha
Stayhard.se
shadowofafallen: hahaha fint xD
min kompis ringer mig
A:du jag var och kollade på din träning idag och efter träningen märkte jag fan va hård din tränare är :O
J:eh okej ba att vet
A:jo men inte misstolka asså xD
Tjix: HAHAHA XD
rr2tears: hahaha mcrolld XD
Tjix: HAHHAHAHAH
Tjix: omg XD haha
Tjix: HAHAHAHA XD
"Den är skit svår att ställa upp om den är len och glänsig"
Jag pratar om att ställa upp en mohawk.
xXSvumPXx: HAHHA XD
Jag: Ser du det där?
Kompis: Nej, vart?
Jag: Kolla närmare, peta lite :P
jag och en kompis skrev på msn.
C: vill du komma och leka med mig idag? :D
Jag: va? xD
ta bort h:et på va! :@
JuliaSkywalker: MAHAHA va ja inte kommer på ngt att skriva x)
JuliaSkywalker: höhöhö
JuliaSkywalker: a fan xD
JuliaSkywalker: hahaha vet hur d e :$ XD
JuliaSkywalker: jag ser det som en extra rolig egenskap :D 24/7 snackar vi här xD
JuliaSkywalker: tihi