Vilken skola går du i?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Excellent Tjej, 30 år

2 239 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 14:42
Excellent Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Jensens gymnasium
- Är den bra/dålig? annorlunda men bra, halvdagar!
- Vilken linje går du? natur natur
- Är den bra/dålig? mycket jobb bara, men bra
- Hur är skolmaten? GREAT, vi äter på restaurang varje dag!
- Hur är lärarna? bra!
- Har du lång eller kort resväg till din skola? det är gåavstånd, men jag tar bussen, tjockisss

beskt Tjej, 30 år

317 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 14:43
beskt Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Richard Steffengymnasiet
- Är den bra/dålig? Ett helt underbart hus vi går i, annars så ja. Det duger.
- Vilken linje går du? Samhälle
- Är den bra/dålig? Den är ju rätt tråkig, men duger.
- Hur är skolmaten? För jävla äcklig. Men finns en till matsal som eleverna sköter, kostar en slant, men sjukt fin mat.
- Hur är lärarna? De flesta är bra. Finns någon dryg såklart.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Bor egentligen 8 mil ifrån, bor därför inte hemma. Har tio minuter på cykel ifrån där jag bor nu.

wester Kille, 31 år

5 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 14:49
wester Kille, 31 år

- Vilken skola går du i? Alle'skolan
- Är den bra/dålig? Den är helt ok
- Vilken linje går du? Humanistiska
- Är den bra/dålig? Vet inte än, tror det
- Hur är skolmaten? Förjävlig
- Hur är lärarna? Bra
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 15 min att gå

celsius Tjej, 31 år

902 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 14:56
celsius Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? Sundstagymnasiet
- Är den bra/dålig? Helt okej
- Vilken linje går du? Samhällsprogrammet
- Är den bra/dålig? Ganska tråkig, men roligare än grundskolan iallafall
- Hur är skolmaten? Super!
- Hur är lärarna? De är rätt dryga, men det är väl inte så konstigt med tanke på att det är en stor skola
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 5 mil ungefär

iSkywalker 29 år

765 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 14:59
iSkywalker 29 år

- Vilken skola går du i? Internationella Engelska skolan
- Är den bra/dålig? Sådär... beror på vad man menar....
- Vilken linje går du? e___e EEHHH SKOLAN!!?!?!?!?!?!?!?
- Är den bra/dålig? ^
- Hur är skolmaten? Går aldrig till matsalen.. så vet inte... köper typ en macka <3
- Hur är lärarna? Dåliga...
- Har du lång eller kort resväg till din skola? kort/lång,,, så där lite halv lång/kort xD

MajsWx Tjej, 31 år

2 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:01
MajsWx Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? sundsta!!!!
- Är den bra/dålig? den är awesome
- Vilken linje går du? jag går teater :)
- Är den bra/dålig? det är jätte bra ^^
- Hur är skolmaten? den är bra
- Hur är lärarna? roliga
- Har du lång eller kort resväg till din skola? helt okej :)

mrjovi Tjej, 30 år

2 643 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:06
mrjovi Tjej, 30 år

- Vilken skola går du i? Wargentinskolan
- Är den bra/dålig? Jo, ganska bra
- Vilken linje går du? Psykologi
- Är den bra/dålig? skitmycket läxor, men väldigt kul att läsa psykologi
- Hur är skolmaten? nja
- Hur är lärarna? några är bara bajs
- Har du lång eller kort resväg till din skola? ca en mil. åker bussssss

DROS Tjej, 32 år

3 523 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:14
DROS Tjej, 32 år

- Vilken skola går du i? Hvitfeldtska
- Är den bra/dålig? Bra
- Vilken linje går du? Naturvetenskap
- Är den bra/dålig? Bra men jobbig
- Hur är skolmaten? Helt okej för att vara skolmat
- Hur är lärarna? Det finns dom som är bra och ja, lite sämre
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 25min med spårvagn

Dan Kille, 33 år

463 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:15
Dan Kille, 33 år

Går inte skola.

AtaliaRiver Tjej, 32 år

1 159 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:15
AtaliaRiver Tjej, 32 år

- Vilken skola går du i? Munkebäcksgymnasiet
- Är den bra/dålig? Bra
- Vilken linje går du? Mediaprogrammet - Foto
- Är den bra/dålig? Bra antar jag?
- Hur är skolmaten? Jag har aldrig ätit skolmaten, så jag vet inte. Antar att den är likadan som på andra ställen.
- Hur är lärarna? Vissa är bra. Vissa är rakt igenom förjävliga.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 35 minuter tar det väll ungefär.

VampireKiss Tjej, 31 år

3 462 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:19
VampireKiss Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? NTI
- Är den bra/dålig? UNDERBAR
- Vilken linje går du? estet media
- Är den bra/dålig? den är azum!
- Hur är skolmaten? SÅ JÄVLA FUCKING UNDErBAR! resturangmat<3
- Hur är lärarna? dom är söta
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 2-3km. 10 min me buss

jesus_h_christ Kille, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:21
jesus_h_christ Kille, 32 år

- Vilken skola går du i? Sundstagymnasiet!!!
- Är den bra/dålig? Helt okej.
- Vilken linje går du? Samhällsvetenskapsprogrammet.
- Är den bra/dålig? Linjen? Tja, den funkar väl, antar jag.
- Hur är skolmaten? Inte den bästa direkt, men det går att äta den :)
- Hur är lärarna? Överlag bra, några riktigt dryga, men det funkar.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Ca. 20 minuter med buss.

Light Tjej, 31 år

209 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:28
Light Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? Vasagymnasiet.
- Är den bra/dålig? Den är bra, jag trivs.
- Vilken linje går du? Handelsprogrammet.
- Är den bra/dålig? Tycker den är bra, lite mycket plugg men det går. Även chans till utlandspraktik så gillar't.
- Hur är skolmaten? Som skolmaten i grundskolan, ätbar.
- Hur är lärarna? Dom är kunniga i sitt ämne och dom är roliga och inte allt för stränga.
- Har du lång eller kort resväg till din skola? Gångavstånd, Ca 400 m kan jag tänka mig. :)

snythare Kille, 33 år

3 908 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:30
snythare Kille, 33 år

- Vilken skola går du i?
Malmö Högskola
- Är den bra/dålig?
Den funkar fint.
- Vilken linje går du?
Ämneslärarutbilning, åk 7-9 ingångsämne Engelska
- Är den bra/dålig?
Hittills är den lite trist, men antar att det är nödvändigt.
- Hur är skolmaten?
Aldrig ätit.
- Hur är lärarna?
De är rätt bra faktiskt.
- Har du lång eller kort resväg till din skola?
Ca 50 min tåg, sen gå i 5 min.

dementor Tjej, 31 år

1 952 forumsinlägg

Skrivet:
24 september 2011 kl. 15:33
dementor Tjej, 31 år

- Vilken skola går du i? De la Gardiegymnasiet
- Är den bra/dålig? Alltså.. vet inte. Den är väl bra om man är på rätt ställe.
- Vilken linje går du? Barn- och fritid, dock motvilligt. Fick välja mellan det och iv då jag skulle byta gymnasium och linje förra året.
- Är den bra/dålig? Dåligt.
- Hur är skolmaten? Äter aldrig skolmat och vistas aldrig i matsalen heller. Men vi har tydligen fått sjukt bra mat den här terminen.
- Hur är lärarna? Hemska
- Har du lång eller kort resväg till din skola? 10 minuter på cykel, 30 minuter att gå. typ.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet