Vilken låt lyssnade du senast på?
pallevante
Kille, 33 år
Bang Bang - K'NAAN
vadfanskaenheta
Tjej, 29 år
So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy] - HOFFMAESTRO
AIDE
Tjej, 33 år
Ray Lamontagne - Empty
Vinnie
Kille, 35 år
Citat från bobdyllah
Citat från dogslovecrack
Citat från bobdyllah
^ HHHNNGGG RAY
Sisters of Mercy - More
om du gillar Ray, så älskar jag dig. Så är det fan bara.
Hans röst är fan magi <3
Lyssnade sönder More i vintas.
Så jävla bra!
oneplayer
Tjej, 34 år
Guns N' Roses - Nightrain
Abow
Tjej, 29 år
Linkin park - In the end
Kvinna
Tjej, 32 år
Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig
TwistedTheory
Tjej, 32 år
Robyn - Call your girlfriend.
dogslovecrack
Kille, 34 år
AJDiiiZ: Puss på dig, seriöst.
Ray Lamontagne - New York City's Killing Me
molly
Tjej, 34 år
Narcissist: Ja, åh! Har haft världens Sisters of Mercy-flipp senaste veckan, speciellt lyssnat på More och This Corrosion.
NP: Wovenhand/Woven Hand (varför kan de aldrig bestämma sig?) - Blue Pail Fever
Kladdigpotatis
Kille, 37 år
Någon random Hands Up! låt.
tantafan
Tjej, 31 år
Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet
TwistedTheory
Tjej, 32 år
R.E.M - Losing my religion.
Blond
Tjej, 29 år
Förlåt att jag aldrig sagt förlåt- Daniel Adams-Ray
Soldat
Tjej, 30 år
Disturbed - Stricken
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet