Vilken låt lyssnade du senast på?
Kataklysm - Manipulator Of Souls
Roxy Music - Love Is The Drug
Dorena – From The Window Of My Room
Dark Tranquillity - Zodijackyl Light.
Kom nyss ut på spotify!¨
http://open.spotify.com/track/2QjNcCOOi6jVvKsDcyPvdl
https://www.youtube.com/watch?v=lza_N_6C9as
Melodic death meath metal
Dorena – At Sea
Go the distance - Michael Bolton
http://open.spotify.com/track/6Db931Gbrvp6xG1b13M3b2
Blir gråtfärdig av denna hahahaha :D
Eminem - Like toy soldiers.
Johan Alander - Från dag ett till graven
Shining - Yttligare Ett Steg Närmare Total Jävla Utfrysning
Who wants to live forever
Volbeat - Maybellene i Hofteholder
Inte så mycket en låt som det är en upplevelse. Helt makalöst. En av de bästa rocklåtarna någonsin skriven. Och absolut det bästa alternativrockbandet i världen. Finns inga band som ens kunde nudda dessa grabbarna medan de höll igång. The Greener Grass är en av världens bästa låtar.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet