Vilken film såg du senast.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kamui Tjej, 35 år

501 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 17:12
Kamui Tjej, 35 år

I am legend

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 21:34
BMTHEROIN Kille, 36 år


Shaolin.
Bra rulle.. men ballade väl ur en aning i slutet imo.

Yatak 34 år

436 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 21:35
Yatak 34 år

Beetlejuice

Slice Tjej, 29 år

66 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 21:36
Slice Tjej, 29 år

True blood (;

kerosene Tjej, 30 år

10 238 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 21:44
kerosene Tjej, 30 år

Ska se Hachiko nu.
Ska försöka se den utan att gråta, men det kommer nog inte att gå så bra....

NeverTooPsycho 28 år

476 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 21:51

Trassel xDD

Karolina Tjej, 33 år

1 717 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 21:54
Karolina Tjej, 33 år

Paranormal Activity 2 tror jag

Stvrmzeit 37 år

8 194 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 21:59
Stvrmzeit 37 år

Domicile conjugal

Antoine är gift och väntar sitt första barn.

Fjärde filmen om Antoine Doinel och den näst sista. Jean-Pierre Léaud är som han brukar vara! Det är en fin, småkomisk och samtidigt sorglig bild av ett gift par och deras äktenskap. Dock så tycker jag att filmen aldrig lyfter på samma sätt som alla föregående verk i samma "serie". Den blir dessutom mycket bättre i andra halvan när Antoine hamnar i trubbel med både kvinnor och sina egna känslor. Men fortfarande finns det en hel del charm och flera småsaker att gilla, exempelvis blommorna och Monsieur Hulot-typen som dyker upp vid tågstationen mm.

3/5

denisus Tjej, 32 år

1 291 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 22:16
denisus Tjej, 32 år

Saw II

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
16 oktober 2011 kl. 23:23
ChokoChoko Tjej, 33 år

hitta nemo

_walle_ Kille, 33 år

429 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 00:42
_walle_ Kille, 33 år

The warriors way. Häftig rulle!

Mandabitespeople Tjej, 32 år

876 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 00:44
Mandabitespeople Tjej, 32 år

Bloodrayne och Batman: The dark night.. :D

musket Kille, 34 år

5 664 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 00:46
musket Kille, 34 år

Surrogates

Oreo Tjej, 31 år

5 709 forumsinlägg

Skrivet:
17 oktober 2011 kl. 00:47
Oreo Tjej, 31 år

The Grudge.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet