Vilken film såg du senast.
I am legend
Shaolin.
Bra rulle.. men ballade väl ur en aning i slutet imo.
Beetlejuice
True blood (;
Citat från Limei
True blood (;
http://www.emocore.se/sida/t/Vilken-tv-serie-sag-du-pa-senast_40898
Ska se Hachiko nu.
Ska försöka se den utan att gråta, men det kommer nog inte att gå så bra....
Trassel xDD
Paranormal Activity 2 tror jag
Domicile conjugal
Antoine är gift och väntar sitt första barn.
Fjärde filmen om Antoine Doinel och den näst sista. Jean-Pierre Léaud är som han brukar vara! Det är en fin, småkomisk och samtidigt sorglig bild av ett gift par och deras äktenskap. Dock så tycker jag att filmen aldrig lyfter på samma sätt som alla föregående verk i samma "serie". Den blir dessutom mycket bättre i andra halvan när Antoine hamnar i trubbel med både kvinnor och sina egna känslor. Men fortfarande finns det en hel del charm och flera småsaker att gilla, exempelvis blommorna och Monsieur Hulot-typen som dyker upp vid tågstationen mm.
3/5
Saw II
hitta nemo
The warriors way. Häftig rulle!
Bloodrayne och Batman: The dark night.. :D
Surrogates
The Grudge.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet