Varför gillar inte tjejer snälla killar?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
leewonk Kille, 35 år

2 847 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:43
leewonk Kille, 35 år

Citat från soulmate


Snälla killar är tråkiga?

Kom ihåg det sen när det inte är så roligt med dom mindre snälla killarna.

JoakimB Kille, 38 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:44
JoakimB Kille, 38 år

Citat från Solitude


Fråga, vad är det som är tråkigt med snälla människor?


Det är väl spännande med otrohet, osäkerhet, ej ömsesidig kärlek, att bli besviken/sårad, eller? Det trodde åtminstone jag. Jag menar, hur roligt är det om man alltid vet att killen är trogen och snäll, alltid finns där? Pft.

KURT Tjej, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:44
KURT Tjej, 30 år

Citat från JoakimB


Du är 14 år. Du är bara ute efter en sak, även fast du inte ens, lagligt, kan få det, om man säger så.[/i]

Jaså? Och hur vet du det om jag får fråga?

emptiness Kille, 34 år

240 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:44
emptiness Kille, 34 år

Citat från JoakimB


Citat från Solitude

Fråga, vad är det som är tråkigt med snälla människor?


Det är väl spännande med otrohet, osäkerhet, ej ömsesidig kärlek, att bli besviken/sårad, eller? Det trodde åtminstone jag. Jag menar, hur roligt är det om man alltid vet att killen är trogen och snäll, alltid finns där? Pft.


Precis.

KURT Tjej, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:44
KURT Tjej, 30 år

Citat från Wonkiis


Kom ihåg det sen när det inte är så roligt med dom mindre snälla killarna.[/i]

Jadå, jag ska komma ihåg det.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:45
Jah Kille, 34 år

Citat från soulmate


Citat från JoakimB

Du är 14 år. Du är bara ute efter en sak, även fast du inte ens, lagligt, kan få det, om man säger så.

Jaså? Och hur vet du det om jag får fråga?


lol

Misericorde Tjej, 32 år

120 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:46
Misericorde Tjej, 32 år

Det är väl spännande med otrohet, osäkerhet, ej ömsesidig kärlek, att bli besviken/sårad, eller? Det trodde åtminstone jag. Jag menar, hur roligt är det om man alltid vet att killen är trogen och snäll, alltid finns där? Pft.[/i]



Det är bara spännande i noveller dude! Men jag fattar sarkasmen.
Snälla pöjkar skaré va!

KURT Tjej, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:46
KURT Tjej, 30 år

Citat från Jah


lol[/i]

Lol på dig med, thihi

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:47
baajs Tjej, 31 år

Varför är vissa så jävla dryga för?
LÅT FOLK HA SINA ÅSIKTER

JoakimB Kille, 38 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:47
JoakimB Kille, 38 år

Citat från soulmate


Citat från JoakimB

Du är 14 år. Du är bara ute efter en sak, även fast du inte ens, lagligt, kan få det, om man säger så.

Jaså? Och hur vet du det om jag får fråga?



Vad tror du? Med det uttalande du just vräkte ur dig. Hjärna säljes.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:47
user12345 Tjej, 30 år

Snälla killar äger.
Däremot så tycker jag det är mest "rätt" att killen bestämmer.

JoakimB Kille, 38 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:48
JoakimB Kille, 38 år

Citat från sanniie


Varför är vissa så jävla dryga för?
LÅT FOLK HA SINA ÅSIKTER



Vet du varför man är dryg? Man utnyttjar folks dumhet. Vet du hur jävla roligt det är? Livets mening, imo.

KURT Tjej, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:49
KURT Tjej, 30 år

Citat från JoakimB


Vad tror du? Med det uttalande du just vräkte ur dig. Hjärna säljes.[/i]

Vem har sagt att jag menar att jag vill ha sex?

Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:49
Kise Kille, 34 år

Jävla nötter

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
12 maj 2010 kl. 23:49
Jah Kille, 34 år

Citat från wingdings


Snälla killar äger.
Däremot så tycker jag det är mest "rätt" att killen bestämmer.


bestämmer vadå? ohoo !"


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet