Varför gillar inte tjejer snälla killar?
JoakimB
Kille, 38 år
Citat från Solitude
Fråga, vad är det som är tråkigt med snälla människor?
Det är väl spännande med otrohet, osäkerhet, ej ömsesidig kärlek, att bli besviken/sårad, eller? Det trodde åtminstone jag. Jag menar, hur roligt är det om man alltid vet att killen är trogen och snäll, alltid finns där? Pft.
emptiness
Kille, 34 år
Citat från JoakimB
Citat från Solitude
Fråga, vad är det som är tråkigt med snälla människor?
Det är väl spännande med otrohet, osäkerhet, ej ömsesidig kärlek, att bli besviken/sårad, eller? Det trodde åtminstone jag. Jag menar, hur roligt är det om man alltid vet att killen är trogen och snäll, alltid finns där? Pft.
Precis.
Misericorde
Tjej, 32 år
Det är väl spännande med otrohet, osäkerhet, ej ömsesidig kärlek, att bli besviken/sårad, eller? Det trodde åtminstone jag. Jag menar, hur roligt är det om man alltid vet att killen är trogen och snäll, alltid finns där? Pft.[/i]
Det är bara spännande i noveller dude! Men jag fattar sarkasmen.
Snälla pöjkar skaré va!
baajs
Tjej, 31 år
Varför är vissa så jävla dryga för?
LÅT FOLK HA SINA ÅSIKTER
user12345
Tjej, 30 år
Snälla killar äger.
Däremot så tycker jag det är mest "rätt" att killen bestämmer.
Kise
Kille, 34 år
Jävla nötter
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet