Varför gillar inte tjejer snälla killar?
så mycket magmicke över den här tråden
Citat från DinGud:
Citat från Jord:
så mycket magmicke över den här tråden
Alla måste få prova. Snälla killar har förtur.
varför gillar inte tjejer killar utan hästkuk
Alla snubbar
Alla snubbar
Alla snubbar vill ju vara Chad
om jag ska uttrycka mig milt.................
Vad är en "kille" egentligen?
Finns de ens längre?
Va?
Snälla killar blir utnyttjade i längden. Var en bra och rättvis man, både mot kvinnan och dig själv.
Citat från Wikileaks:
Snälla killar blir utnyttjade i längden. Var en bra och rättvis man, både mot kvinnan och dig själv.
Det kan vara en jäkla balansakt, att inte vara en pushover och dörrmatta, men samtidigt inte vara ett jäkla okänsligt svin heller. Jag känner också att vissa kvinnor verkar gilla spänningen och dramat en "elak/otrogen/oärlig kille" kan föra med sig i en relation. Det injicerar lite spänning och melodrama i livet. Snälla och trogna killar kan bli lite stela för tjejer tänker jag. Här är ett inlägg om den sortens kille som kan vara lite så skrivet från en tjejs perspektiv.
http://www.devote.se/jenniferbergases/tack-fuckboy-30556389
Den här sortens killar måste ju ändå göra något rätt i sina beteenden om dom nu kan haffa så många tjejer, och få dom att komma tillbaka gång på gång (även om det resulterar i brustna hjärtan) tänker jag. Tror ärligt talat att många "snällare" killar kan dra lärdom från fuckboys.
jag har många åsikter å mkt att säga om detta men det orkar ja inte med. jag kan säga en sak d räcker; folk tycks tänka för mkt på att spela en karaktär dom egentligen inte är.
säger som alla carpe diem- skyltar eversin, var bara er själva å säg allt ni tänker på bara å sluta leka påhittad människa som anpassar sig efter hur en tror att mottagaren vill att du ska vara. e du alltid snäll eller bad boy å aldrig kan ha relevanta känslor till de olika situationerna ni upplever tillsammans i en relation e ni ju galna i huvudet å exploderar inombords.
;)
Det handlar om erfarenhet och intelligens. Lär du dig inte av erfarenheterna är du tyvärr inte intelligent. Samma saker kommer upprepas och du är helt ok med det för du är dum i huvudet.
Det är en fördel att vara instinktiv och ha bra intuition.
Det är mina tips.
Btw, bara jag som känner att fenomenet då tjejer grinar över fuckboys som bedragit dom är väldigt snarlikt nice guys som grinar över att dom blivit friendzoneade? Samma typ av gnällande trots att man själv satte sig i den skutan till att börja med? Känns ju som två sidor av samma mynt.
Citat från snedsteg:
Citat från Jord:
jag har många åsikter å mkt att säga om detta men det orkar ja inte med. jag kan säga en sak d räcker; folk tycks tänka för mkt på att spela en karaktär dom egentligen inte är.
säger som alla carpe diem- skyltar eversin, var bara er själva å säg allt ni tänker på bara å sluta leka påhittad människa som anpassar sig efter hur en tror att mottagaren vill att du ska vara. e du alltid snäll eller bad boy å aldrig kan ha relevanta känslor till de olika situationerna ni upplever tillsammans i en relation e ni ju galna i huvudet å exploderar inombords.
;)
Så när man är arg ska man bete sig som ett svin
Relvanta känsler
Gott it
skämt eller diagnos som hämmar din tolkningsförmåga?
Gå mindre på känsla men vet ändå vad som är rätt och fel. Ge inte för lite, men ge inte för mycket. Håll en bra balans och var bra på att argumentera.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet